امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۳:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز ملی خانواده

همزمان با فرارسیدن ۲۵ مرداد ماه، روز ملی خانواده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز ۲۵ مرداد روز ملی خانواده در کشور عزیزمان ایران است. خانواده مهمترین کانونی است که جامعه از آن تغذیه می‌کند. هر فرد در کنار تأثیری که از اجتماع خود می‌پذیرد با توشه‌ای که از خانواده خود دریافت کرده است محیط پیرامون خود را تحت تأثیر قرار می‌دهد. چنین تأثیراتی هم در کم و کیف مسائل جزئی و روزمره، و هم در موضوعات اجتماعی و سیاسی یک جامعه، نقش دارند. به این ترتیب شاید بتوان گفت که اصلاح یک جامعه، پیشرفت و ترقی آن از جنبه‌های مختلف تحت تأثیر اصلاح خانواده ، توجه افراد به اهمیت خانواده و آموزش آنهاست.

زیرا افراد پیوند میان خانواده و اجتماع هستند. افراد پرورش یافته در خانواده وارد اجتماع می‌شوند و ویژگیهای سالم یا ناسالم خود را که در خانواده دریافت کرده وارد اجتماع می‌کنند. از این لحاظ سلامت یک جامعه به سلامت خانواده‌های آن وابسته است. و نقش ما و شما زنان فرهیخته جامعه ما، در این میان پر رنگ تر از هر علت دیگری می تواند راهگشای مسائل و مشکلات خانواده باشد.
ضمن تقدیر از تلاش های قابل ستایش شما بانوان تلاشگر عرصه خدمت و خانواده، بر خود لازم دانستم این روز بزرگ را به شما و خانواده های محترمتان تبریک عرض نموده و آرزوی سلامت، سعادت و سربلندی دارم برای تک تک شما زنان سرافراز هم استانی.

نادیا صداقت

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری

منتشر شده در :2020/08/14 - 10:08|شناسه خبر: 52949 391 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه