امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۰۶:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه؛

اجتماع تاسوعا وعاشورایی در محل هیئت ها برگزار می شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه حرکت دسته های عزا در خیابان ها ممنوع است گفت؛ نماز ظهر عاشورا و اجتماع عاشورایی در محل هیئت ها برگزار می شود.

به گزارش راه ملت، حجت الاسلام سیدعلی ولایتی نسب اظهار کرد؛ باورمان این است احیای سیره اباعبدالله الحسین علیه السلام در اقامه عزا و شهادت مظلومانه اوست.

وی افزود؛ می‌دانیم دنیای استکبار از نام و یاد سیدالشهدا و روحیه استشهادی پیروانش می ترسد به همین خاطر در این شرایط به یاد ماندنی سخت پاندمی و اپیدمی جهانی کرونا مفتخریم علم عزای سیدالشهدا را با رعایت نکات بهداشتی و مقررات فاصله‌گذاری عزاداران اقامه کردیم.
ولایتی نسب تصریح کرد؛ با ضرس قاطع معتقدیم که با رعایت مجمعین در عزا و توجه به ذوات مقدس معصومین کسی به این ویروس آلوده نشده است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت؛ حرکت دسته های عزا در خیابان ها ممنوع است و امسال به دلیل وضعیت شهرستان اجتماع تاسوعا و عاشورایی طبق صلاحدید در محل عزاداری هیئت برگزار می شود.
حجت الاسلام ولایتی نسب ابرازکرد؛ از مسئولان هیئت ها خواهشمندیم تمهیدات نماز ظهر عاشورا را در مکان خود فراهم آورند و حتماً این امر مهم را فراموش ننماید.
وی با بیان اینکه جماعت عاشورایی مهر نماز همراه داشته باشند افزود؛ مسئولین هیئت ها توجه داشته باشند که زمان عزاداری تاسوعا و عاشورا ۲ ساعت است و زمان مدیریت شود.

منتشر شده در :2020/08/27 - 09:08|شناسه خبر: 53524 328 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه