امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۵:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مسابقه مجازی نوحه خوانی لری دریاسوج برگزار می شود

مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت:به مناسبت ماه محرم و ایام عاشورا مسابقه استانی نوحه خوانی لری در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش راه ملت از یاسوج،مصطفی فرخیانی بیان داشت: این مسابقه ویژه استان کهگیلویه وبویراحمد می باشدکه با هدف حفظ و پاسداشت نوحه های لری و شناسایی نسل جدید نوحه خوانان برگزار می شود.
فرخیانی تصریح کرد: علاقمندان می توانند سه دقیقه از فیلم نوحه خوانی لری خود را درقالب فیلم از طریق واتساپ به شماره۰۹۰۲۵۳۹۸۱۲۱ارسال نمایند.
مدیر روابط عمومی حوزه هنری اظهارداشت: فراخوان این مسابقه از۱شهریور ماه منتشر شد و شرکت کنندگان می توانند تا ۲۰ شهریور ماه آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.
وی افزود: به ۵نفر از برگزیدگان در این مسابقه هر کدام جوایز ۵میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
فرخیانی در پایان به برنامه های حوزه هنری در ماه محرم اشاره کرد و گفت:مسابقه استانی عکس هرخانه یک حسینیه،تولید و انتشار ۱۰ کلیپ شعر خوانی،انتشار فیلم های تولیدی حوزه هنری با موضوع عاشورا در فضای مجازی ،اجرای تعزیه به صورت پخش زنده ازطریق اینستاگرام،تولیدوانتشار ۲۰ عکس نوشته وهمچنین برگزاری ورکشاپ تولیدپوسترهای عاشورایی باتولید ۲۰اثرو برگزاری نمایشگاه مجازی از این آثار و پخش پوسترهای عاشورایی از طریق تلویزیون شهری ازجمله برنامه هایی بودند که تا کنون حوزه هنری استان درماه محرم،در راستای پویش هرخانه یک حسینیه وبه مناسبت شهادت سیدوسالارشهیدان برگزارنموده است.

منتشر شده در :2020/08/31 - 03:08|شناسه خبر: 53639 482 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه