امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۷:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جلسه شورای سلامت شهرستان چرام برگزار شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام از برگزاری پنجمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی این شهرستان با حضور فرماندار و اعضاء شورای سلامت با محوریت ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش راه ملت به روابط عمومی شبکه بهداشت درمان چرام مهندس حسن هدایت نیا اظهار داشت: این جلسه با توجه به اعلام وضعیت اضطراری و قرمز شهرستان چرام در خصوص شیوع ابتلا به ویروس کرونا، ضرورت هماهنگی های لازم به منظور اطلاع رسانی گسترده به احاد مردم شهرستان جهت حفظ آمادگی و اتخاذ تمهیدات مراقبتی برای جلوگیری، مقابله احتمالی و کنترل ویروس کرونا برگزار گردید.

وی با بیان اینکه برنامه های پیشگیری از ورود بیماری کرونا، اطلاع رسانی و آموزش های اقدامات پیشگیرانه با سرعت، دقت و حفظ آرامش شهروندان در حال انجام است، خاطر نشان کرد: افزایش آگاهی مردم نسبت به راه های انتقال ویروس کرونا بسیار مهم بوده و همکاری دستگاه های مختلف برای اطلاع رسانی و ارائه آموزش های پیشگیرانه نیز اهمیت بسزایی دارد.

هدایت نیا به روند رو به افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان اشاره نمود و گفت: یکی از معضلات ما عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات است بگونه ای که یک سوم موارد مثبت مربوط به کارکنان ادارات می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام همچنین تجمع مردم و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در امکان زیارتی و تفریحی را از دیگر علل انتشار بیماری دانست.

به گزارش راه ملت؛ عدم شرکت کارکنان و مدیران در مراسمات بخصوص مراسم ترحیم، تعطیلی اماکن عمومی و ورزشی، فعال شدن گشت مشترک روزانه، هماهنگی با شبکه بهداشت درمان جهت دفن میت با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی از جمله مصوبات این جلسه بود.

منتشر شده در :2020/09/01 - 01:09|شناسه خبر: 53686 356 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه