امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۱:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نشست نماینده کهگیلویه بزرگ با رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد دهدشت/حجت الاسلام موحد؛ دانشگاه محل تحول است/از ظرفیت جامعه دانشگاهی جهت توسعه استفاده شود (+تصاویر)

نشست رئیس، اعضای هیئت علمی، کارکنان ومجموعه معاونین دانشگاه آزاد واحد دهدشت با حجت الاسلام موحد نماینده مردم کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش راه ملت، نبود رشته های ارشد، مشکلات مالی، مشکلات زیرساختی، کمبود دانشجو از مهم ترین موضوعات مطرح شده این جلسه بود.

نماینده کهگیلویه در این جلسه اظهار داشت؛ دانشگاه آزاد اسلامی محل تحول است و باید طبق فرمایش امام خمینی ومقام معظم رهبری دانشگاه را تقویت کنیم.

سید محمد موحد ابراز کرد؛ بی اطلاع از مشکلات پیش رو نیستم وعبور از این مشکلات نیاز به اهرم های مختلف و متفاوت دارد و نیاز است تصمیمات ومشکلات خود را مکتوب اعلام کنید و حقیر پیگیر آنها باشم.

حجت الاسلام موحد افزود؛ اگر امروز برای جاده پاتاوه به دهدشت هزینه شدم برای نسل آینده نتیجه اش نمایان می شود و منصف ها در آینده قضاوت خواهند کرد و امیدوارم تا پایان سال عبور از این جاده اجرایی شود و راه برون رفت منطقه فراهم شود.

وی تصریح کرد؛ تقاضا داریم چاره اندیشی شود و از ظرفیت دانشگاه ها جهت برون رفت منطقه استفاده شود چون مشکلات فراوان است و استمداد می طلبم همکاری کنید تا جهت توسعه دانشگاه قدم مثبتی برداشته شود.

موحد اشاره ای به بحث کلنگ زنی دانشگاه داشت وگفت؛ زمینی که امروز محل دانشگاه است به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان اقساطی خریداری شد که الان محلی برای تحول تبدیل شده است وخوشحالم که تمام تلاشم را برای ایجاد دانشگاه انجام دادم.

موحد با بیان اینکه دانشگاه مرگز تصمیم گیری های کلان و ومحل علم است ابراز کرد؛ تلاش شود و با کمال میل آماده همکاری با جامعه دانشگاهی هستم ودر مرکز کشور پیگیر مشکلات دانشگاه آزاد خواهم شد.

وی افزود؛ نیاز به همراهی جامعه دانشگاهی دارم تا با همفکری شما اساتید فرهیخته دنبال توسعه شهرستان باشیم.

منتشر شده در :2020/09/01 - 01:09|شناسه خبر: 53692 477 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه