امروز :سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۷:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید اعضای کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان از مجتمع های گردشگری دهنو

ظهر امروز اعضای کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان از مجتمع های گردشگری دهنو بصورت میدانی بازدید کردند.

به گزارش راه ملت و به نقل از  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز اعضای کارگروه حفاظت کیفی منابع آب استان از مجتمع های گردشگری دهنو بصورت میدانی بازدید کردند.
غیضان خواهانفر هدف از این بازدید را ارزیابی شیوه های اجرای سپتیک های فاضلاب این مجمتع ها دانست و گفت: با توجه به افزایش مجتمع های گردشگری و نیز خطر نفوذ فاضلاب به منابع تامین آب و رودخانه بشار این بازدیدها و نظارت ها افزایش خواهد یافت.
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمداحداث سپتیک ها را بهترین روش برای جمع آوری فاضلاب های خانگی و مجتمع های گردشگری که دسترسی به شبکه های انتقال فاضلاب ندارند دانست و افزود: اجرای اصولی سپتیک های فاضلاب در مناطق بالا دست منابع تامین آب شهر های استان به خصوص شهر یاسوج به دلیل تعدد مجتمع های گردشگری با جدیت هرچه بیشتر انجام خواهد شد.
وی یادآور شد: ضروریست که افراد حقیقی و حقوقی با در نظر گرفتن استانداردهای زیست محیطی و فنی و با هماهنگی با کارگروه حفاظت کیفی از منابع آبی و در راستای جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب مجتمع های گردشگری نسبت به احداث سپتیک اقدام کنند تا از بروز خطرات زیست محیطی و آلودگی اجتناب و جلوگیری شود.

منتشر شده در :2020/09/03 - 02:09|شناسه خبر: 53769 630 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه