امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۵۹:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

همزمان با روز روستا و عشایر انجام شد؛ برق رسانی به ۳۸ خانوار چرامی در سه روستا

مدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به ۳۸ خانوار چُرامی در سه روستا خبرداد و اظهارداشت: این روستاها در مناطق سخت گذر شهرستان واقع شده اند.

به گزارش  راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، ” سیدمحمد برزین زاده ” در حاشیه آئین برق رسانی به این روستاها و همزمان با روز روستا و عشایر گفت: برق رسانی به سه روستای شهرستان چُرام با ۳۸ خانوار برای اولین بار و با استفاده از شبکه های برق از نعمت برق پایدار برخوردار شده اند.

وی اعتبار هزینه شده برای برق رسانی به این روستاها را بیش از ۲۲ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: روستاهای ” آب کنارون، سیمکی و وهری ” روستاهایی هستند که اکنون دارای شبکه های برق رسانی هستند.

مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شروع و پایان عملیات برق رسانی به این روستاها به مدت ۳ ماه انجام گرفته است.

برزین زاده، پراکندگی، سخت گذری ، معارضان محلی و دور بودن از شبکه های برق رسانی را از مهمترین مشکلات کنونی برای برق رسانی به روستاها در شهرستان چرام برشمرد.

وی، طول شبکه فشار متوسط برق در شهرستان چُرام را ۳۰۸ کیلومتر ذکر و یادآورشد: طول شبکه‌های فشار ضعیف برق در این شهرستان نیز ۲۵۰ کیلومتر است.

برزین زاده گفت: ۱۲ هزار مشترک در شهرستان چرام وجود دارد که از این تعداد شش هزار و ۵۰۰ مشترک روستایی و مابقی مشترکان شهری هستند.

این مدیر برق، تعداد روستاهای دارای سکنه دائم شهرستان چرام که از نعمت برق پایدار برخوردار هستند را ۱۲۳ روستا عنوان و اظهارداشت: از این تعداد ۷۵ روستا در بخش سرفاریاب و ۴۸ روستا در بخش مرکزی شهرستان هستند

منتشر شده در :2020/10/06 - 02:10|شناسه خبر: 55646 275 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه