امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۱۶:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آمادگی مرکز بهداشت شهید دامیده برای ارایه خدمات روانشناختی به بازماندگان کرونا

مدیر مرکز بهداشت شهید دامیده از آمادگی این مرکز برای ارایه خدمات روانشناختی به بازماندگان کرونا در شهرستان بویراحمد خبر داد.

 

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد ؛به مناسبت هفته سلامت روان نشستی جهت هم اندیشی و تعامل بین رئیس مرکز بهداشت بویراحمد با سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج برگزار شد.

در این نشست که در بیمارستان شهید رجائی برگزار شد، دکتر محمد یزدان پناه ضمن تبریک به مهندس پرندوار اظهار داشت: از شایستگی و توان علمی که از آقای مهندس پرندوار سراغ داریم انتظار تعامل و همکاری بیشتری بین مدیریت جدید بیمارستان شهید رجایی و مرکز بهداشت بویراحمد خواهیم داشت.

وی افزود: در حوزه ی سلامت روان از جناب پرندوار تقاضا داریم که لیست بیماران اعصاب روان،  بیماران دارای افکار خودکشی و آمار خودکشی  به واحد سلامت روان شهرستان بویراحمد ارسال تا بیماران بعد از ترخیص، از خدمات مداخلات  روانشناختی و مشاوره همکاران روانشناس مرکز بهداشت بویراحمد به صورت رایگان بهرمند شوند.

وی خاطرنشان کرد؛ مرکز بهداشت بویراحمد آمادگی دارد تا در صورت صلاحدید مدیریت محترم بیمارستان شهید رجایی به  بیماران کووید ۱۹و بازماندگان فوتی های کووید۱۹ آن بیمارستان مشاوره های لازم توسط روانشناسان مرکز بهداشت بویراحمد انجام گیرد.

در ادامه مهندس پرندوار، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر یزدان پناه جهت برگزاری این نشست عنوان کرد: تیم مدیریتی بیمارستان شهید رجایی در هر زمینه ای که توان همکاری با مرکز بهداشت بویراحمد داشته باشد کوتاهی نخواهد کرد و از خدمات ارزشمندی که دکتر یزدان پناه فرمودند استقبال می کنیم .

در پایان مقرر گردید در زمینه ی غربالگری های سرطان سینه، سرطان روده و سرطان دهانه رحم که مکان آن در بیمارستان شهید رجائی هست تعامل بیشتری صورت گیرد.

 

 

منتشر شده در :2020/10/14 - 12:10|شناسه خبر: 56152 328 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه