امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۲۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تفاهم‌نامه اتاق تعاون و اداره‌کل کار کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد

تفاهم‌نامه میان اتاق تعاون و اداره‌کل کار کهگیلویه و بویراحمد جهت رفع مشکلات تعاونی‌ها منعقد شد.

به گزارش راه ملت، این تفاهم‌نامه به منظور برون سپاری و تصدی‌گری‌های دولت بوده که در این تفاهم نامه اجرای پروژها و توانمندسازی تعاونی‌ها، برگزاری مجامع، ثبت و تغییرات شرکت ها و اتحادیه‌ها، حل اختلاف تعاونی ها، بازرسی و حسابرسی تعاونی ها و اتحادیه‌ها در قالب برون سپاری خواهد بود.

در این نشست که بین مدیرکل تعاون کار رفاه اجتماعی استان و رئیس اتاق تعاون برگزار گردید نیکمرام عنوان کرد: اداره کل کار و اتاق تعاون استان در کنار هم می‌توانند کمک شایانی به تعاونی های مشکل دار  کرده و با واگذاری این وظایف به اتاق تعاون شاهد رضایت مندی تعاونگران باشیم.

وی گفت: از اتاق تعاون انتظار داریم بازدیدها و بررسی مشکلات تعاونی ها را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

رئیس اتاق تعاون هم در این نشست ضمن تشگر و قدردانی از فعالیت های مجموعه اداره کل تعاون استان عنوان کرد: از روز اول کار خود در اتاق تعاون تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء اتاق و تعاونی به کار گرفتم و در کنار اعضا هیئت رئیسه و اداره کل پیگیر جدی مشکلات تعاونگران خواهیم بود.

وی گفت: اتاق تعاون با حضور اعضا هیئت رئیسه جدید توانسته کاملا اتاق را متحول و یک بازوی توانمند برای تعاونی ها به وجود بیاورد. 

این مسوول افزود: در مدت یک سال گذشته با کمک دادگستری استان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان توانستیم اختلافات زیادی در بخش تعاون را حل و فصل کنیم.

در این جلسه ارمغانی ضمن تشکر از اعضا هیئت رئیسه اتاق تعاون نوید همکاری بیش از پیش را داد و گفت: با توجه به سیاستهای دولت نهایت همکاری و تعامل را با اتاق تعاون خواهیم داشت.

وی خواستار بررسی و بازدید نماینده اداره کل و اتاق تعاون از تعاونی های مشکل دار شد تا بتوان در صورت امکان بخشی از مشکلات سر راه تعاونگران را برطرف کرد.

منتشر شده در :2020/10/23 - 10:10|شناسه خبر: 56796 298 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه