امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۵:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کناری: بخشداری که هماهنگ نباشد، یک روز با او کار نمی‌کنم / احمدی‌کیش پیشنهاد فرمانداری بویراحمد بود / احمدی‌کیش: از روشنفکر قدردانی‌ می‌کنم / پورعلی: هیچ مشکل امنیتی در بخش مرکزی بویراحمد نداشتیم

مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مرکزی شهرستان بویراحمد با حضور شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش راه ملت ؛مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مرکزی شهرستان بویراحمد با حضور شاهرخ کناری فرماندار این شهرستان،  فرهنگ نسب معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (دوشنبه ۱۲ آبان ماه ۹۹) با حضور شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد، فرهنگ نسب معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مرکزی این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در آئین با حکم حسین کلانتری احمد احمدی کیش به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد معرفی و از خدمات نصیر پورعلی بخشدار سابق قدردانی شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این آئین، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: امیدوارم دهیاران و همکاران مان همانطوری که در ۹ ماه گذشته برای مقابله با کرونا تلاش کردند، تلاش‌هایشان را مضاعف کنند تا به یک ثباتی برسیم و جان مردم عزیزمان را حفظ کرده باشیم.
کناری در ادامه گفت: دشمن، دشمنی‌اش را در خصوص کشور میهن اسلامی به نحو احسن انجام می‌دهد و هر تحریمی را که توانسته علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته و مسئولان امریکا به آن نیز اذعان می‌کنند. الحمدالله، با وجود فشارهای اقتصادی و وضعیت این بیماری مردم ما همچنان تحمل کرده‌اند و پای نظام‌شان ایستاده‌اند. بنابر این همه ماها باید ید واحد باشیم در مقابل این دشمن. و از میهن اسلامی‌ دفاع کنیم. دشمن هیچ گاه مرزبندی نکرده که این اصولگرا یا اصلاح طلب، این طرفدار دولت هست یا نیست، نباید فریب این حربه‌ها را بخوردیم و به نام یک جریان سیاسی آب به آسیاب دشمن بریزیم.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در ادامه با قدردانی از بخشدار سابق مرکزی بویراحمد، اظهار داشت: آقای علی‌پور سال‌ها منشأ خیر و خدمات بودند. فردی زحمت کش و تعامل خوبی با مجموعه فرمانداری و دهیاران داشتند.
وی گفت: مسئولیت‌ها امانت است و خوش به حال کسانی که این امانت را به خوب تحویل عزیز دیگری می‌دهند.
وی در ادامه گفت: آقای احمدی کیش سابقه کار بخشداری و مدیریتی دارد. و انتظار می‌رود با تعامل با مجموعه فرمانداری کارها را پیش ببرد.
کناری گفت: آقای احمدی کیش پیشنهاد فرمانداری بویراحمد بوده است. وی اطلاعات کافی نسبت به وطایفش دارد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، گفت: بخشداری که بخواهد با مجموعه فرمانداری همکاهنگ نباشد یک روز با آن کار نمی‌کنیم.
فرهنگ دوست مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از مسئولان خواست که تمام تلاش‌شان را بکنند که باری از دوش مسئولان بردارند و گفت: دشمن تمام توانش را گذاشته که به این نظام آسیب رساند.
نصیر پورعلی بخشدار سابق مرکزی بویراحمد نیز در آئین تودیع خود، اظهار داشت: هیچ‌گاه نگاه سیاسی و قومیتی در کارهایم نداشتم، مردمداری سرلوحه کارم بود.
وی در ادامه به بخشی از عملکرد خود پرداخت و گفت: خدمات بزرگی در مدت مسئولیت بنده در بخش مرکزی شهرستان بویراحمد انجام گرفت که با ۴۰ سال گذشته برابری می‌کند.
وی گفت: بحران‌های زیادی از جمله سیل را پشت سر گذاشتیم و اقدامات خوبی هم برای مقابله با کرونا انجام دادیم.  انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و مجلس شورای اسلامی را به خوبی پشت سر گذراندیم.
پورعلی گفت: هیچ مشکل امنیتی در بخش مرکزی بویراحمد نداشتیم. زمانی بوده که یک بار هم مزاحم پاسگاه‌های انتظامی نشده‌ایم. با آرامش بحران بنزین را پشت سر گذاشتم.
بخشدار سابق مرکزی بویراحمد گفت: بنا به نظر مسئولان ناظر، یکی از پاک ترین و پاک دست ترین بخشداران استان کهگیلویه و بویراحمد بودم. هیچ وقت اقوام و فامیل‌های خودم را سفارش نکردم که در جایی چه خصوصی و چه دولتی.
پورعلی از خادمی استاندار سابق، فرماندار بویراحمد، دهیاران، شوراهای اسلامی و همه همکارانش قدردانی کرد.
احمدی‌کیش بخشدار جدید مرکزی بویراحمد نیز از حسین کلانتری، احد جمالی معاون سیاسی، و روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون قدردانی کرد و گفت: فارغ از مسائل سیاسی و جناجی خدمت گذار بی‌منتی برای مردم خوب بخشدار مرکزی بویراحمد باشم.
وی گفت: لازم است که مسوولان شهرستانی و استانی توجه ویژه‌ای به لحاظ اعتبارات به این بخش داشته باشند.
احمدی کیش گفت: بخشداری مرکزی بویراحمد امکانات و تجهیزات لازم و کافی ندارد که امیدوارم در این خصوص چاره‌اندیشی شود.

منبع: کبنا نیوز

منتشر شده در :2020/11/02 - 10:11|شناسه خبر: 57521 271 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه