امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۰۷:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

به مناسبت هفته کتاب و روز گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار صورت گرفت؛تجدید میثاق کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با آرمان های شهدای انقلاب

همزمان با هفته کتاب و روز گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار، مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدا، با آرمانهای امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، همزمان با هفته کتاب، و ویژه برنامه های روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، مدیرکل و کارکنان اداره کل و کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهداء، با آرمانهای امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.
در این مراسم که در گلزار شهدای شهر یاسوج انجام شد، جمعی از کارکنان اداره کل  با قرائت فاتحه و نثار گل به ساحت شهداء با شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان کردند.
یاسر رحیمیان در ابتدای این مراسم گفت: امروز هر چه که داریم به برکت خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امیدواریم که خدماتی ما در حوزه کتاب و کتابخانه ها ارایه می کنیم مورد رضای خداوند واقع شده و مدیون خون شهدا نباشیم.
یاسررحیمیان افزود: تجدید با شهیدان، هرساله در اولین روزهای هفته کتاب با جمع کثیری از کارکنان و کتابداران صورت می گرفت ولی امسال این آیین بخاطر شرایط خاص بیماری کرونا با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت  نکات و مقررات بهداشتی با محدودیت انجام شد که امیدواریم شهداء از ما راضی باشند.

منتشر شده در :2020/11/12 - 06:11|شناسه خبر: 57922 317 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه