امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۲:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اختصاص ۱٫۷ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به دانشجویان مددجوی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف حمایت تحصیلی از دانشجویان تحت حمایت مبلغ یک میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان تسهیلات به آنان پرداخت می شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این نهاد است.
وی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان تحت حمایت این نهاد در سال جاری خبر داد و گفت: در این زمینه یک میلیارد و ۷۴۲ میلیون تومان در قالب وام دانشجویی به دانشجویان مددجو در مقاطع مختلف تحصیلی پرداخت می شود.
مبشری تصریح کرد: به دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد در رشته های کارشناسی پنج میلیون تومان، کارشناسی ارشد ۱۰ میلیون تومان و در مقطع دکترا نیز تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه تحصیلی به واجدین شرایط پرداخت می شود.
وی افزود: پرداخت وام قرض الحسنه باهدف حمایت تحصیلی از این دانشجویان صورت می گیرد و به هر کدام از دانشجویان نیز در کمک هایی به عنوان کمک هزینه تحصیلی در طول سال پرداخت می شود.
مبشری با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۹۶۰ دانشجو از حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره مند هستند، گفت: به منظور تشویق و ترغیب دانشجویان به تحصیل، در طول سال برنامه های جانبی دیگری همانند اعزام آنها به اردوهای داخل و خارج از استانی در نظر گرفته می شود.
انتهای پیام/

منتشر شده در :2020/11/16 - 02:11|شناسه خبر: 58054 310 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه