امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۰۴:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد: آموزش و پرورش عرصه کاربردی است/تصمیم ها باید براساس پیوست ­های پژوهشی انجام شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش عرصه کاربردی است، گفت: باید تصمیم ها براساس پیوست های پژوهشی انجام شد.

به گزارش راه ملت؛ اولین جلسه هفته پژوهش  در آبان ماه ۹۹در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزارشد.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: هفته پژوهش، مناسبت نمادین و باشکوهی است که طی آن تلاش می‌شود در راستای تحقق ظرفیت­های نظام آموزش و پرورش، نقش مؤثر، منزلت و جایگاه پژوهش و پژوهشگران معرفی شود.

کوروش دلشاد درنشست هفته پژوهش تاکید کرد. ما اگر تحقیق را جدی نگیریم ، باز سالهای متمادی بایستی چشم به منابع خارجی بدوزیم و منتظر بمانیم که یک نفر در یک گوشه ی دنیا تحقیقی بکند و ما از او یا از آثار تألیفی بر اساس تحقیق او استفاده کنیم و اینجا آموزش بدهیم.

وی عنوان کرد: اختصاص هفته‌ای از سال، برای بزرگداشت پژوهش  مبین اهمیت و حساسیت تحقیق و گامی برای ترویج و توسعه فرهنگ پژوهشگری در بین همکاران  معلم و دانش آموزان ما است.

دلشاد افزود: با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و دغدغه معظم له در خصوص امر پژوهش و تحقیق که میفرمایند:  (ما اگر تحقیق را جدی نگیریم، باز سالهای متمادی بایستی چشم به منابع خارجی بدوزیم و منتظر بمانیم که یک نفر در یک گوشه ی دنیا تحقیقی بکند و ما از او یا از آثار تألیفی بر اساس تحقیق او استفاده کنیم و اینجا آموزش بدهیم. این نمیشود؛ این وابستگی است.)

وی گفت: پس همه ما باید همدل و همراه باشیم  تا به اعتلای  پژوهش در نظام آموزشی کمک کنیم و این ظرفیت فرصت بسیار مناسبی جهت گسترش تحقیقات به شمار می رود و  تلاش داریم که در هفته پژوهش، پژوهش به صورت آن چه که هست معرفی شود، آموزش و پرورش عرصه کاربردی است و باید تصمیم ها براساس پیوست­های پژوهشی انجام شود.

وی با بیان اینکه حجم فعالیت­های پژوهشی خوب و درخور در سطح پژوهش سراهای ما  وجود دارد که عرصه ظهور و بروز پیدا نکرده است، بیان کرد: امید داریم که با هدف گذاری به نتیجه مطلوب برسیم.

در ادامه دبیر جلسه  هفته پژوهش با تشریح نمودن برنامه‌های هفته پژوهش  گفت: پژوهش کابرد بسیار زیادی در حوزه آموزش و پرورش دارد بنابراین روز شمار و برنامه های بسیار خوبی در هفته فوق را داریم که در بستر فضای شاد و فضای مجازی قابل اجرا می‌باشند .

شجاع فر بیان داشت: برترین های هفته پژوهش در مقاطع مختلف تحصیلی و همکاران آموزشی که در این هفته فعالیت خوبی داشته باشند آثار آنها ارزیابی میگردد و از برترینها قطعاً تجلیل به عمل می آید.

وی با اشاره به  شرایط تألیفات علاقمندان شرکت کننده گفت: تاریخ تألیف باید از تاریخ ۹۸/۰۷/۰۱ لغایت ۹۷/۰۷/۳۰باشدو  آثار شرکت کنندگان پژوهشگری باید از تاریخ ۹۴/۰۷/۱لغایت ۹۹/۰۶/۳۱  باشد.

در غیر این صورت مورد بررسی قرار نمیگیرد.

گفتنی است مدرسه مصلی نژاد  به عنوان مکان غرفه پژوهش انتخاب شد و آثار شرکت کنندگان در این مدرسه در معرض نمایش قرار گیرند،تجلیل از برگزیدگان  هفته پژوهش و تبلیغات هفته پژوهش در قالب بنر و تراکت و..‌ و فضای مجازی از مصوبات این نشست بود.

منبع: بلبل دنا

منتشر شده در :2020/11/17 - 01:11|شناسه خبر: 58100 245 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه