امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۲:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دود مراسمات در چشم بازار بویراحمد/ ضرر و زیان اصناف از تعطیلی‌های غیرکارشناسی

رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراسمات عروسی و عزا عامل اصلی انتقال بیماری کرونا است، گفت: متاسفانه بازار چوب عدم رعایت پروتکل‌ها را می‌خورد.

به گزارش راه ملت، علی ارشدی در کلیپی که در فضای مجازی انتشار یافته با اشاره به اینکه در ستاد کرونای استان و شهرستان انتقال ویروس بیشتر از طریق مراسمات فاتحه‌خوانی و عروسی است، گفت: پروتکل‌ها در این مراسمات رعایت نمی‌شود اما متاسفانه بازاریان چوب این سهل‌انگاری را می‌خورند چون در دسترس هستند و زودتر تعطیل می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بنا به گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان، بازاریان بالای ۸۵ درصد پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و در این مدت بیماری بازار در هیچ جای کشور تعطیل نشد اما بازار مرکز استان را تعطیل کردیم و بازاریان ما دچار ضرر و زیان فراوانی شدند، اکثریت هم ورشکسته شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه برای تعطیلی‌های صورت گرفت هیچ‌گونه کار کارشناسی صورت انجام نشده بود و همین موضوع باعث ضرر و زیان فراوان به مردم و اصناف شد.

این مسئول عنوان کرد: با همه این اقدامات، بازار در کنار ستاد کرونای استان برای مقابله با این ویروس هستیم و آمادگی داریم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به بازاریان آموزش و انتقال دهیم.

ارشدی با بیان اینکه به جزء مرکز شهر در خیابان هفت تیر یاسوج که ترافیک زیاد و شلوغی دارد سایر صنوف با رعایت پروتکل‌ها باید فعالیت خود را ادامه دهند، گفت: تعطیلی‌ها نگران کننده است. در ستاد کرونای استان به خانوادگی بودن این بیماری اشاره شده اما باز به بازاریان و همشهریان توصیه می‌کنیم پروتکل‌ها را بیش از گذشته رعایت کنند.

منبع: فارس

منتشر شده در :2020/11/18 - 12:11|شناسه خبر: 58188 258 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه