امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۰۰:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در دیدار مدیر درمان تامین اجتماعی استان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) عنوان شد؛ انجام روزانه تست کرونا با دستگاه سی تی اسکن/ رضایتمندی ۸۵ درصدی در زمینه تکریم مردم

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ایدواریم با قرار گرفتن مدیران جهادی در راس ادارات دولتی شاهد اشتغال جوانان و رونق هر چه بیشتر استان باشیم.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان دکتر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان با دکتر شایان نادری اولین مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار طرفین بر تبادل همکاری هر چه بیشتر در حوزه سلامت و زمینه های بهداشتی و درمانی تاکید کردند.

دکتر نادری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اقداماتی که این ستاد تاکنون جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور انجام داده و همچنین چشم انداز برنامه های پیش رو این ستاددر استان سخن گفت.

نادری با ذکر این که برنامه های ستاد اجرایی بر سه محور، توانمند سازی اقتصادی ، حوزه زیر بنایی فرهنگی و حوزه سلامت استوار است، اظهار داشت: بنیاد برکت یکی از مجموعه های ستاد اجرایی است ، این بنیاد پروژه ها و طرحهای عملیاتی خود به دو دسته ، طرحهای خرد و طرح های کلان تقسیم بندی کرده در راستای اجرای طرحهای خرد تاکنون نسبت به ساخت ۲۸۰۰ پروژه در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته به منظور محرومیت زدایی روستائیان مشغول به فعالیت بوده است که انشا الله با به بار نشستن این طرحها بسیاری از مشکلات روستاها حل خواهد شد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در زمینه مدرسه سازی بنیاد برکت تعداد ۲۶۲ کلاس درس ساخته و یا در حال احداث دارد در زمینه اجرای پروژهای مسکن تاکنون ساخت ۱۰۰۰ مسکن ملی را برای محرومین در برنامه ساخت داریم.

در زمینه طرحهای کلان با دادن تسهیلات اشتغالزایی به روستائیان و اقشار آسیب پذیر و پرداخت وام اشتغال با بهره کم اقدام نموده و همچنین در حوزه آب رسانی به مناطق محروم ۲۵ پروژه آبرسانی را به اجرا در آورده و ۱۵ پروژه راه سازی و پل سازی را نیز به انجام رسانده است.

دکتر نادری با ذکر اینکه در حوزه زیر بنای فرهنگی بنیاد احسان تاکنون چندین رزمایش برگزار کرده، در رزمایش احسان ۲۰هزار بسته بهداشتی، شامل ماسک و مایع ضد عفونی کننده بین محرومین توزیع می شود.
وی گفت: با تشکیل گروههای جهادی و آموزش آنان و ارسال آنان به مناطق آسیب دیده در نظر داریم فرهنگ و روحیه تعاون ، نوعدوستی ، همیاری و مساعدت و ایثار را در جامعه نهادینه و تقویت کنیم این بنیاد سعی دارد با آموزش اقشار آسیب پذیر عزت نفس آنان را بالا برده و به جای اینکه نیازمند باشند خود نسبت به ارتقاء سطح زندگیشان اقدام نموده و با اشتغال به کاری، بدنبال کسب روزی حلال باشند.

دکتر نادری گفت: در حوزه سلامت هم بیمه برکت در نظر دارد با بیمه نمودن کسانی که مشمول بیمه هیچ ارگان و نهادی نیستند آنان را تحت پوشش قرار داده تا محرومین دغدغه مشکلات درمانیشان به حداقل رسد

در انتها وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان درخواست نمود که زمینه همکاری دو جانبه را با ستاد اجرایی فرمان امام مهیا کرده تا باهمکاری هم نسبت به پیشبرد اهداف محرومیت زدایی در استان قدمهای اساسی برداریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی هم ضمن تبریک انتصاب به جا و شایسته دکتر نادری و آرزوی توفیق روز افزون برای هم خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی منجمله مدیران و کارکنان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و خدمات بسیار ارزشمندی که ستاد اجرایی فرمان امام به مردم خصوصا اقشار آسیب پذیر، کشور انجام داده قدردانی کرد.

مدیر درمان اظهار داشت: تامین اجتماعی و ستاد اجرایی مشترکات زیادی دارند و هر دو در مسیرخدمت به اقشار محروم و مستعضف گام بر می دارند چنان که جامعه هدف شما در ستاد ، توانمند سازی اقشار آسیب پذیراست و ما هم در تامین اجتماعی افتخارمان این است که به کارگران زحمتکش که جزء کم در آمد ترین و شریف ترین اقشار جامعه هستند و ۹۰درصد بیمه شدگان را تشکیل می دهندخدمت می کنیم.

مدیر درمان گفت: در حوزه سلامت، تامین اجتماعی، بحمداله خدمات ارزنده ای را به انجام رسانده بطوریکه روزانه قریب به ۷۵۰۰نفر مراجعه سرپایی در بخش های مختلف مراکز درمانی پذیرش داریم و در زمینه پذیرش بیماران بستری با ۶۴ تخت در بخشهای جراحی عمومی ، زنان و زایمان ، نوزدان ، اطفال ccu، icu، nicu و سی تی اسکن،ارتوپدی ، چشم پزشکی اوژانس بصورت صددر صد رایگان به مردم خدمات درمانی ارائه می دهیم.

دکتر بهور گفت: با اینکه ما بیمارستان معین کرونا نیستیم روزانه برای تعداد زیادی با دستگاه سی تی اسکن تست کروناانجام می دهیم و پس از شناسایی اشخاص مبتلا زمینه بستری شدنشان را در بیمارستان شهید جلیل فراهم می آوریم.

مدیر درمان گفت: بیش از هفتاد درصد از همکاران ما ایثارگر و یا از خانواده معظم شهدا وجانبازان هستند روسای سه مرکز از چهار مرکزدرمانی ما ازپزشکان فرزند شهید می باشند که این خود افتخاری برای مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی استان است.

وی بیان کرد: در زمینه تکریم ارباب رجوع ۸۵درصد رضایتمندی در بخشهای مختلف مراکز درمانی تابعه وجود دارد و این خود گواه آن است که کارکنان تامین اجتماعی در زمینه تکریم و خدمتگزاری به مردم نهایت سعی وتلاش خود را انجام می دهند .

مدیر درمان گفت: امیدوارم با قرار گرفتن مدیران جهادی در راس دستگاه دولتی زمینه همکارهای هر چه بیشتر بین نهادها و مسئولین جهادی فراهم آید و با همکاری این عزیزان شاهد اشتغال جوانان و رونق هر چه بیشتر استانمان باشیم.

منتشر شده در :2020/12/10 - 10:12|شناسه خبر: 59110 450 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه