امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۰۸:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۵۶ میلیارد ریال تسهیلات کالا کارت در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۵۶ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح کالا کارت در این استان پرداخت شده است.

به گزارش راه ملت؛ الماس مجیدی در جمع خبرنگاران، افزود: تسهیلات کالا کارت با هدف حمایت از رونق تولید ،اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم در کشور طراحی شده است.

وی ادامه داد: در این طرح مشتریان بدون نیاز به سپرده گذاری می توانند، با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از وام قرض الحسنه برای خرید کالا یا خدمات استفاده کنند.

مجیدی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد با پرداخت ۳۵۱ فقره تسهیلات رتبه ۸ کشور را به خود اختصاص داده است.

وی یادآوری کرد: سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریال است اما در صورتی که ادارات و سازمانها برای استفاده از این طرح با بانک قرارداد داشته باشند، تسهیلات تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال، یک روزه ، بدون نیاز به ضامن پرداخت می شود.

مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در حال حاضر  بانک مهر ایران با ۸۰ فروشگاه در استان کهگیلویه و بویراحمد  و بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پذیرنده متنوع شامل درمانی، ساختمانی و غیره  در کل کشور قرارداد دارد.

مجیدی یادآوری کرد این تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد است که می تواند به افزایش فروش تولیدکنندگان و فروشندگان کالا و خدمات ایرانی و همچنین افزایش قدرت خرید مشتریان با استفاده از پرداخت اقساطی بدون سود کمک کند.

منتشر شده در :2020/12/22 - 09:12|شناسه خبر: 59431 394 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه