امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۳:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت و دانشجوی دکترای برق قدرت بوده و از افراد بومی استان کهگیلویه و بویراحمد (شهرستان چرام) می‌باشد.

به گزارش راه ملت، جمال معتمدی زاده معاونت برنامه ریزی و بودجه توزیع نیروی برق استان البرز با حضور غلامعلی رخشانی مهر معاونت هماهنگی توزیع توانیر به بعنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و منصوب خواهد شد.

مهرماه ۹۹ وزارت نیرو با صدور فراخوان‌هایی از متخصصین داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت «مدیرعامل توزیع برق کهگیلویه و بویر احمد» دعوت کرده بود. داوود راهزادی مهرماه ۹۳ به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد که پس از ۶ سال، توانیر از طریق فراخوان شایسته گزینی مدیرعامل جدیدی برای این شرکت انتخاب کرده است.
راهزادی در دو سال اخیر دچار حاشیه‌های زیادی شد که یکی از مهمترین آن‌ها انتقاد از استخدام‌های خارج از عرف و سفارشی عنوان شده است.
جمال معتمدی زاده دارای سابقه مدیریت برق شهرستان گچساران، معاون مهندسی و برنامه ریزی و قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیر حراست و معاون برنامه ریزی و بودجه توزیع نیروی برق استان البرز را در پرونده خود دارد.
وی دارای مدرک کارشناسی ارشد برق قدرت و دانشجوی دکترای برق قدرت بوده و از افراد بومی استان کهگیلویه و بویراحمد ( و فرزندان شایسته ی شهرستان چرام) می‌باشد.
منتشر شده در :2021/01/05 - 02:01|شناسه خبر: 59974 553 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه