امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۴۹:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان برنامه و بودجه‌ در خصوص تامین اعتبار برخی از پروژه های استان دستور ویژه صادر کرد

در دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، پروژه ها و مسائل و مشکلات استان پیگیری شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، به منظور پیگیری مسائل مهم استان با محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کردند.
علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این سازمان تصریح کرد: در این دیدار موضوعات مهمی همچون کسری اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان، افزایش تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای؛ ازمنابع مختلف استانی، نفت، متوازن، استانی ویژه و دیگر منابع پیگیری شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان افزود: دریافت تخصیص اعتبارات تهاتر بانکی، حل مشکل نقدینگی تخصیص اعتبارات مربوط به پروژه های جهش تولید، پیگیری اخذ مجوز ماده ۵۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، جهت پروژه آبرسانی به دشت های امامزاده جعفر و باشت از دیگر موضوعات پیگیری و مطرح شده در دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بود.

شهابی نسب همچنین در پایان گفت: تأمین اعتبار پروژه های پل سوم و چهارم بشار، ساختمان استانداری، ساماندهی ورودی بلوارهای شهر دهدشت، پارک امید یاسوج، از دیگر پروژه های مورد بحث و بررسی بود، که در تمام موارد فوق، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، دستورات ویژه ای را صادر نمودند.

منتشر شده در :2021/01/25 - 11:01|شناسه خبر: 60705 294 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه