امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۰۷:۵۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حضور تنی چند از شاعران استان برگزارشد: محفل ادبی شب شعر و نشست جریان شناسی شعر انقلاب در کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی یاسوج

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و با مشارکت واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان، محفل ادبی شب شعر و نشست جریان شناسی شعر انقلاب اسلامی در کتابخانه آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج برگزارشد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویر احمد، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان و با مشارکت واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان، محفل ادبی شب شعر و نشست جریان شناسی شعر انقلاب اسلامی در کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج برگزارشد.
 این محفل ادبی با عنوان« در امتداد نور» با حضور حمید حسینیان، محمود پیروزه، محسن مظلومی، قاسم بدره و روح الله طباطبایی شاعران هم استانی برگزارشد.
 در این محفل شاعران آخرین سروده های خود را وصف انقلاب اسلامی ارائه دادند.
همچنین در حاشیه این محفل ادبی، نشست جریان شناسی شعر انقلاب اسلامی با موضوعات و سرفصل های تاریخچه شعر انقلاب، معرفی شاعران انقلاب و آثار مکتوب انقلاب مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 گفتنی است این محفل ادبی در بستر فضای مجازی و از طریق اسکای روم و پخش زنده اینستاگرام با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد.

منتشر شده در :2021/02/09 - 08:02|شناسه خبر: 61525 436 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه