امروز :دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۳۱:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کتابخانه های عمومی بویراحمد میزبان کودکان قصه گو و نابینایان روشن دل/ ارائه نشست کتابخوان کتاب های با خط بریل، ایده جدیدی که در کتابخانه های عمومی بویراحمد اجرایی شد

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بویراحمد از برگزاری دو نشست کتابخوانی و قصه گویی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بویراحمد از برگزاری دو نشست کتابخوانی و قصه گویی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبرداد.
جمشید چابک گفت: یک نشست کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی ویژه مسئولین بخش نابینایان ۵ استان کشور(اردبیل،تبریز،اصفهان،قم و کهگیلویه و بویراحمد) به میزبانی شهرستان بویراحمد و با حضور ۵  مسئول بخش نابینایان  کتابخانه های عمومی کشور به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.
وی تصریح کرد: کتابداران بخش نابینایان در ابتدای برنامه ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی یکسال گذشته خود به معرفی و خوانش کتابهایی با خط بریل  در محیط اسکای روم پرداختند که این نشست کتابخوان ویژه نابینایان، به عنوان ایده ای جدید مورد  استقبال بسیار خوب مخاطبین مواجه شد.
وی اظهار داشت: همچنین یک نشست قصه گویی کودکان نیز به همت محمد باقر موسوی، کتابدار و رابطفرهنگی کتابخانه مرکزی آیت الله ملک حسینی نیز برگزار و در این نشست کودکان قصه گوی عضو این کتابخانه با شور و نشاط خاصی، قصه های خود را در فضای مجازی و از طریق پخش زنده اینستاگرام باز گو کردند.
چابک در پایان افزود: شهرستان بویراحمد با تقویم زمانبندی متناسب با ایام و مناسبهای خاص از ابتدای شیوع بیماری کرونا ده ها برنامه فرهنگی کتابخوانی را در بستر فضای مجازی اجرا کرده است.

منتشر شده در :2021/02/09 - 09:02|شناسه خبر: 61554 375 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه