امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۵:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با رایزنی نماینده کهگیلویه بزرگ صورت گرفت؛

اهدا دو دستگاه تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

با رایزنی نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی دو دستگاه تجهیزات پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ دکتر ابراهیم یاری نسب رئیس بیمارستان در این خصوص گفت: با پیگیری های فراوان و رایزنی های صورت گرافته توسط نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی،برخی از تجهیزات مورد نیاز این مرکز درمانی تامین شد.

 

 

وی در ادامه اذعان کرد: یک دستگاه اکو کاردیوگرافی مارک زیمنس آلمان مدل ACUSAN با قیمت۱۲/۷۷۰/۰۰۰/۰۰۰میلیارد ریال و یک دستگاه سل کانتر هماتولوژی برای انجام آزمایش های CBC مدلSYSMEX با قیمت ۳/۹۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد ریال از وزارت بهداشت و درمان تحویل انبار کالا و تجهیزات پزشکی بیمارستان قرار گرفت.

 

 

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) تصریح کرد: این دو دستگاه تجهیزات پزشکی از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های موجود می باشد که از خدمات با کیفیت آن مراجعه کنندگان به این مرکز درمانی استفاده خواهند کرد.

 

 

دکتر ابراهیم یاری نسب در پایان گفت: صمیمانه از حمایت های بی دریغ،همه جانبه حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی  که در این مدت تلاش های شایانی در جهت بهبود کیفیت خدمات درمانی این مرکز اعم از تامین تجهیزات پزشکی، حفاظتی و تامین نیروی انسانی انجام دادند تشکر و قدردانی می نمایم.

منتشر شده در :2021/02/16 - 10:02|شناسه خبر: 61762 394 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه