امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۹:۱۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

راه اندازی ایستگاه غربالگری تشخیص سریع تست کرونا در ورودی شهر سی سخت توسط مرکز بهداشت بویراحمد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد، گفت: یکی از دغدغه‌های اساسی تیم جهادی مرکز بهداشت بویراحمد در شهرستان دنا جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  است.

به گزارش راه ملت؛ رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد حسب وظیفه ذاتی و انسانی پس از وقوع زلزله در شهرستان دنا تیم‌های جهادی پزشکی، پرستاری، روان‌پزشکی و بهداشت دهان و دندان را جهت ارائه خدمات در شهر سی سخت مستقر نمود.

محمد یزدانپناه افزود: در مرحله اول چهل نفر از کادر بهداشت و درمان در قالب تیم‌های جهادی به ارائه خدمت پرداختند و بیش از ۴۰۰ بیمار را در گروه‌های مختلف به صورت رایگان ویزیت کردند.

یزدانپناه خاطرنشان کرد: در مرحله دوم رزمایش تیم‌های جهادی مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در شهر زلزله زده سی‌سخت نیز ۴۹ تست رپید  کوئید ۱۹ انجام و ۸۰ مورد خدمات دندان‌پزشکی شامل ۳۰ مورد کشیدن دندان و ۵۰ مورد معاینه دندان به صورت رایگان به بیماران ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های اساسی ما در شهرستان دنا جلوگیری از شیوع ویروس کرونا  است، بیان کرد: در مرحله سوم حضور تیم‌های جهادی بهداشت و درمان مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در شهر زلزله زده سی سخت ۸۶ مورد رپید تست کرونا در شهر سی‌سخت انجام شد که تعداد ۵ مورد از این تست‌ها مثبت بوده‌اند.

وی افزود: با توجه به وضعیت شهر سی‌سخت و ورود برخی افراد از شهرهای دیگر جهت امدادرسانی به این شهر و حضور مدیران کشوری و استانی و ایجاد تجمع‌ها، باید رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک مورد توجه باشد.

منبع: مهر دنا

منتشر شده در :2021/02/28 - 12:02|شناسه خبر: 62383 285 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه