امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۹:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با اجرای طرح‌های جهش تولید تحقق می یابد؛ ایجاد بیش از ۱۲ هزارشغل برای کهگیلویه و بویراحمدی ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه ستاد مقاومتی گفت: با اجرای ۳۳ طرح جهش تولید در کهگیلویه بویراحمد برای ۱۲ هزار و ۲۱۸ نفر شغل ایجاد می‌شود.

به گزارش راه ملت؛علی شهابی‌نسب با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، گردشگری، آب، معدن و انرژی هستند، افزود: از مجموع ۳۳ طرح جهش تولید در استان ۲۵ طرح اقتصادی و ۸ طرح عمرانی است.
معاون اقتصادی استاندار هم در این جلسه گفت: از مجموع طرحهای جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد ۶ طرح صنعتی با پیشرفت ۲۸ تا ۱۰۰ درصد هستند.
حشمت‌الله صمیمی‌دوست تعداد اشتغال پیش بینی شده طرح‌های بخش صنعت جهش تولید را ۳۳۸ نفر بیان کرد و افزود: برخی این طرح‌ها به بهره‌برداری کامل رسیده و برخی هم تا قبل از پایان دولت تکمیل و به بهره برداری می رسد.
صمیمی‌دوست تعداد طرح‌های حوزه کشاورزی جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد را ۷ طرح اعلام و اضافه کرد: ایستگاه خاکی ایلی‌آباد و سد خاکی کوهبرد از جمله طرح‌های جهاد کشاورزی است که با بهره‌برداری از آنها بیش از ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی آبیاری و بیش از ۵۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.
وی با بیان اینکه از مجموع ۳۳ طرح جهش تولید در کهگیلویه و بویراحمد ۹ طرح در حوزه گردشگری است ادامه داد: از دیگر طرح‌های بخش کشاورزی جهش تولید در استان ۷ طرح گلخانه ایی است که با بهره برداری از آنها برای هزار و ۷۷۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.
جلال‌الدین هاشمی نماینده معاونت هماهنگی امور استان‌های دفتر نهاد ریاست جمهوری هم در این جلسه گفت: پس از نام‌گذاری سال جهش تولید رئیس جمهور برای عملیاتی شدن این شعار به دو دستگاه سازمان برنامه و بودجه و معاونت استان‌های دفتر نهاد ریاست جمهوری ماموریت داد.
هاشمی با بیان اینکه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حدود ۷ هزار طرح برای جهش تولید پیشنهاد شد افزود: از میان این تعداد طرح پیشنهاد شده این سازمان، هزار و ۴۵۰ طرح مشخص و میان ۳۱ استان کشور تقسیم کرد که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۳ طرح با اعتبار بیش از هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان است.

منبع: پیوار نیوز

منتشر شده در :2021/03/04 - 04:03|شناسه خبر: 62672 398 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه