امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۱۱:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گزارش راه ملت از اولین روز ثبت‌نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت:

وقتی نامزدها روز اول را جدی نمی‌گیرند/چه کسانی امروز نام نویسی کردند+عکس

اگر بخواهیم استان کهگیلویه و بویراحمد را به سه قسمت گچساران، بویراحمد و کهگیلویه تقسیم کنیم و بقیه شهرستانها را فاکتور بگیریم به راحتی می‌توان گفت که کهگیلویه سیاسی ترین شهرستان این استان است

به گزارش راه ملت: ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به مرحله ثبت‌نام رسیده و اکنون نامزدها کم کم خود را به فرمانداری ها می رسانند و برای ثبت نام و حضور در پارلمان محلی شانس خود را آزمایش می کنند.

اگر بخواهیم استان کهگیلویه و بویراحمد را به سه قسمت گچساران، بویراحمد و کهگیلویه تقسیم کنیم و بقیه شهرستانها را فاکتور بگیریم به راحتی می‌توان گفت که کهگیلویه سیاسی ترین شهرستان این استان است،حال تفاوت ندارد انتخابات مجلس باشد، شورای شهر ،شورای روستا و یا حتی ریاست جمهوری و باید گفت مردم این دیار به تمام معنا دموکراسی را برای خود معنی کردند و به این امر اعتقاد دارند که باید در سرنوشت خود تاثیر گذار باشند.

اولین نفری که در ثانیه های ابتدایی خود را به ستاد انتخابات رساند، محمدعلی آروس بود او راه زیادی را برای آمدن به فرمانداری طی نکرد، فقط کافی بود درب اتاق خود را باز کند و وارد اتاق بغلی شود.

محمدعلی آروس ۳۷ ساله دانشجوی دکترای عمران مدیریت ساخت است، وی در حال حاضر سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری کهگیلویه می باشد.

سید علی موسوی نسب که سابقه حضور در انتخابات دوره قبلی شورای را نیز دارد دومین نفری بود که ستاد انتخابات آمد.

موسوی نسب ۴۲ ساله کارشناسی ارشد عمران و از کارکنان شهرداری دهدشت وی معاون سابق عمران و شهرسازی شهرداری دهدشت می باشد و اعتقاد دارد که مردم باید به کسانی که تجربه در حوزه شهری دارند اعتماد کنند.

ستاد انتخابات در فرمانداری کهگیلویه امروز نفر سوم را به خود ندید، ظاهراً کاندیداها روز اول را زیاد جدی نگرفته اند و به روایتی خود را برای روزهای بعدی و پایانی ثبت نام گرم میکند تا در یک جدال بسیار حساس برای رسیدن به پارلمان محلی دهدشت تلاش کنند.

 

منتشر شده در :2021/03/10 - 08:03|شناسه خبر: 63001 711 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه