امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۴:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور از روند بازسازی در مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید کرد

مهدیان معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از روند بازسازی در مناطق زلزله زده شهر سی سخت بازدید کرد.

به گزارش راه ملت؛ مهدیان معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با حضور دکتر جنتی مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویر احمد , مهندس جودی مدیر کل بازسازی بنیاد مسکن کشور , مهندس محمدی راد مدیر امور ماشین آلات بنیاد مسکن کشور , مهندس اصالت زاده معاونت بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان , مهندس صیادی مدیر بنیاد مسکن شهرستان دنا , مهندس صفایی نیا مدیر ستاد بازسازی مناطق زلزله زده شهر سی سخت و با همراهی مسئولین ستاد فرعی از روند بازسازی در مناطق زلزله زده شهر سی سخت در شهرستان دنا بازدید کردند.
گفتنی است در این بازدید مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور، راهنمایی و راهکارهای لازم را در خصوص نظارت و اجرای دقیق ساخت و ساز توسط ناظرین متذکر شد.
وی در این بازدید بیان کرد : ناظرین مقیم باید با جدیت و دقت لازم در انجام کارهای محوله تلاش مضاعف از خود نشان بدهند و در مراحل اجرای ساخت و ساز واحدهای مسکونی تحت نظارت خود حضور داشته باشند تا مبادا کم کاری و کوتاهی از طرف کارگر یا استاد کار بوجود آید .
عزیزالله مهدیان در ادامه این بازدید، افزود : روند بازسازی باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی با همکاری مسئولین استانی و سایر دستگاه های اجرایی با شتاب بیشتری دنبال شود و این مهم نیازمند حضور و مشارکت مردم و همکاری آن ها با دستگاههای اجرایی مرتبط خصوصا ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
جنتی مدیر کل بنیاد مسکن نیز با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در تمام مراحل در مناطق زلزله زده گفت : با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته روند بازسازی به خوبی در حال انجام است.

وی تاکید کرد: لذا مشکلاتی را پیش رو داریم که باید با رفع موانع و همکاری بیشتر همه عوامل خصوصا مشارکت خود مردم با توجه به اقلیم خاص آب هوایی در این منطقه, روند بازسازی , مراحل اجرای ساخت واحدهای احداثی تا پایان مهلت تعیین شده به پایان برسد تا مردم در واحدهای ساخته شده و مقاوم ساکن شوند
جنتی افزود : ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان کامل بازسازی با مردم و درکنار مردم خواهدبود .
مدیر کل بنیاد مسکن استان ضمن تشکر از همکاری همه مسئولین کشوری، استانی و سازمان های مرتبط با ستاد بازسازی بنیاد مسکن در شهر زلزله زده سی سخت جهت پیشبرد اهداف این نهاد مقدس گفت: هم اکنون عملیات آوار برداری توسط ۲۰۴ دستگاه سنگین و نیمه سنگین بنیاد مسکن در مناطق مختلف زلزله زده درحال اجرا است که تاکنون عملیات آوار برداری حدود ۴۵۵ واحد عملیاتی شد.
جنتی افزود : از ۱۴۶۰ واحد احداثی شهر و روستایی تا کنون برای ۳۷۲ واحد پروانه صادر شد و عملیات پی کنی و پی سازی بیش از ۱۳۰ واحد مسکونی در حال اجرا است.
مهندس مهدیان و هیئت همراه در پایان بازدید در جلسه مشترک بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) با موضوع بازسازی واحدهای خسارت دیده ناشی از زلزله مددجویان کمیته امداد و جلسه توجیهی ستاد بازسازی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرکت و پس از بحث و تبادل نظر راهکارها و تصمیمات لازم جهت مقاوم سازی و رفع موانع برای تسریع در بازسازی مناطق زلزله زده اتخاذ شد.

منتشر شده در :2021/03/30 - 11:03|شناسه خبر: 63663 329 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه