امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۶:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در دیدار مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز و دبیر هیئت هندبال استان با استاندار مطرح شد:

آغاز فعالیت هندبال بانوان فرازبام خائیز در دیشموک

مجید پارسایی تصریح کرد: این باشگاه با توجه به مسولیت اجتماعی خود و نقش زنان در توسعه هندبال این پیشنهاد را دادند که این باشگاه در شهر دیشموک بخاطر وجود معضلات اجتماعی هندبال را در رشته بانوان گسترش خواهد داد.

به گزارش راه ملت: دیدار صمیمی مدیرعامل باشگاه هندبال فرازبام خائیز دهدشت و دبیر هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این دیدار مهدی آران دبیر هیئت هندبال استان با تبریک سال جدید بیان داشت: با کمک مجموعه دولت می توان هندبال را به یک ورزش پایلوت در استان تبدیل کرد.

آران تصریح کرد: هرگاه دولتمردان کنار ورزش و بخش خصوصی بودن همواره موفقیت ها دوچندان بود.

وی گفت: جا دارد از استاندار فهیم استان و مدیرکل توانمند ورزش و جوانان بخاطر همراهی با هئیت هندبال استان تشکر و قدردانی کرد.

در این نشست مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فرازبام خائیز دهدشت نیز بیان داشت: مشکلات و معضلات پیش رو به نوعی ما را خسته کرده اشت، ولی قطار توسعه هندبال با حمایت‌های همه عزیزان در حال حرکت است.

پارسائی تصریح کرد: برای حضور قدرتمندتر فرازبام خائیز در لیگ برتر نیاز به حمایت های همه جانبه استاندار داریم.

وی گفت: عمده مشکلات این باشگاه ایاب و ذهاب، اسکان و جذب اسپانسر می باشند.

مجید پارسایی تصریح کرد: این باشگاه با توجه به مسولیت اجتماعی خود و نقش زنان در توسعه هندبال این پیشنهاد را دادند که این باشگاه در شهر دیشموک بخاطر وجود معضلات اجتماعی هندبال را در رشته بانوان گسترش خواهد داد.

دکتر کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز با تبریک مجدد قهرمانی های باشگاه فرازبام بیان داشت: تمام ظرفیت های خود را برای حمایت مجموعه هیئت هندبال و باشگاه فرازبام خائیز دهدشت به کار خواهیم برد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از پیشنهاد مدیرعامل باشگاه فرازبام برای توسعه هندبال بانوان در دیشموک این طرح را بسیار امیدوارم کننده دانست.

منتشر شده در :2021/04/12 - 10:04|شناسه خبر: 64111 414 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه