امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۳:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

کاندیدای انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر: لزوم بهره گیری از ظرفیت‎ مردمی و بخش خصوصی برای توسعه صنعت‎گردشگری استان/ یاسوج می تواند به یکی از بزرگ ترین قطب های گردشگری کشور تبدیل شود

کاندیدای انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهریاسوج، گفت: شهر یاسوج دارای منابع خدادادی بسیار مناسبی است که تا‌کنون قربانی شعار تبلیغاتی پوچ و توخالی بوده همچنین مغفول مانده و به آن کم توجهی شده است و مطمئنا این مهم در برنامه‌ریزی کاری اینجانب با توجه به ارتباطاتی که با مسؤلان بالادستی در خود می بینم دنبال خواهم کرد.

به گزارش راه ملت؛ سید حسین رازیان کاندیدای انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج، با اشاره به نقش مهم صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی پایتخت استان گفت: در همه جای دنیا تکیه کردن به مشاغل دولتی موجب پسرفت بوده، امروز توجه به صنعت توریست همراه با نگاه بلند مدت از همه مهمتر ظرفیت‌های گردشگری باید مورد توجه مسئولین و متولیان قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج گردشگری شهری افزود: صنعت گردشگری می تواند بسیار نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان داشته باشد، بنابراین برای حل این مشکل می بایست دنبال رو افرادی که روحیه مدیریت جهادی دارند باشیم.

وی با بیان اینکه، یاسوج می تواند یکی از زیباترین شهرهای ایران محسوب شود این در صورتی است که سه رودخانه آبشار یاسوج، تنگه مهریان و رودخانه دائمی بشار یاسوج دارای ظرفیت عظیمی است که تاکنون هیچ گونه طرح برنامه ای که بصورت عملیاتی اجرایی نشده است.

رازیان با اشاره به اینکه، صنعت گردشگری با شیوع پاندمی کووید۱۹ دچار مشکلاتی شده بنابراین فرصتی مناسب برای ادامه کارهای زیر ساخت و جذب سرمایه گذار بوده چرا که توسعه صنعت گردشگری در دوران پساکرونا از ضروریات است.

وی گردشگری شهری را از ارکان توسعه پایدار برشمرد و گفت:‌ بویراحمد و به تبع آن سایر شهرستان های استان دارای میراث ارزشمندی هستند که می‌توانند فرصت‌های گردشگری خوبی ایجاد کنند.

حمایت از توسعه گردشگری پایدار در استان کهگیلویه بویراحمد بخصوص شهر یاسوج به لحاظ تنوع آب و هوایی در تمامی فصول سال از ضروریات است و منجر به اشتغالزایی و معرفی مطلوب فرهنگ غنی و سنت های بومی استان شود.

سید حسین رازیان کاندیدای انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج: محیطی آرام و با نشاط می تواند نقش مهمی در سلامت روان داشته باشد.

خدمتگزار مردم در حوزه بهداشت و درمان با بیان اینکه گردشگری یک فرصت خوب برای ارتقاء کیفیت زندگی شهری است گفت: با توجه به اینکه شهرداری‌ها همواره دنبال ارتقای کیفیت زندگی شهری برای مردم هستند لذا توجه به موضوع گردشگری شهری در این خصوص می تواند نتیجه مثمرثمری در پی داشته باشد. ضمنا شهرداری باید برای ایجاد درآمدزایی پایدار از حوزه گردشگری شهری برنامه ریزی داشته باشد و از طرفی در توسعه گردشگری ایفای نقش کند.
سید حسین رازیان در ادامه با شاره به اینکه حاشیه رودخانه بشار و محل عبور رودخانه بشار یکی از برکاتی است که خداوند متعال به شهر ارزانی داشته است اما متاسفانه گاها مشاهده می شود که جولانگاه سگ های ولگرد شده است که نماد بی توجهی و نوعی سهل انگاری همچنین خطر ابتلا به شیوع انواع بیماری در پی دارد.

وی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‎ مردمی و بخش خصوصی برای توسعه صنعت‎گردشگری استان تاکید کرد و گفت: همچنین لازم است سازمان گردشگری شهرداری یاسوج ایجاد شود ضمن اینکه تاسیس کمیسیون گردشگری در شورای شهر یاسوج باید از سوی اعضای این شورا مورد توجه قرار گیرد چون گردشگری یکی از فعالیتهای اقتصادی مهم و درآمدزاست، از طرفی شورای شهر هم باید از سرمایه‌گذارانی که می خواهند به حوزه گردشگری ورود کنند حمایت کند.
سید حسین رازیان در پایان خاطرنشان کرد: یاسوج دارای منابع خدادادی بسیار مناسبی است که تا‌کنون قربانی شعار تبلیغاتی پوچ و توخالی بوده همچنین مغفول مانده و به آن کم توجهی شده است و مطمئنا این مهم در برنامه‌ریزی کاری اینجانب با توجه به ارتباطاتی که با مسؤلان بالادستی در خود می بینم دنبال خواهم کرد.

 

منتشر شده در :2021/04/16 - 07:04|شناسه خبر: 64229 242 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه