امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۷:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۲۱ طرح گردشگری با حمایت صندوق کارآفرینی امید در کهگیلویه و بویراحمد اجراشده است

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون ۲۱ طرح گردشگری بااعتبار بالغ‌بر ۱۱۰ میلیارد ریال در استان اجراشده است.

به گزارش راه ملت؛ ارسلان حسن‌پور در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: بیشتر این طرح‌ها د روستاها هدف گردشگری به‌منظور ایجاد اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی مردم ایجادشده است.
وی بیان کرد: طرح‌های گردشگری در مناطق شهرستان مار گون، دهنو بویراحمد، کوخدان شهرستان دنا، روستای پهریز شهرستان باشت، روستاهای شهرستان‌های چرام و گچساران اجرایی شده است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد همچنین از حمایت برای اجرای ۵۰۰ طرح صنایع‌دستی از ابتدای دولت تدبیر و امید در روستاهای مختلف استان خبرداد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها حدود به ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تقدیر از خدمات صندوق کارآفرینی و امید در استان گفت: خوشبختانه با حمایت‌های صندوق کارآفرینی امید پروژه‌های خوبی برای اشتغال‌زایی مردم در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان اجراشده است.
مجید صفایی اظهار کرد: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی صنایع‌دستی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سرمایه‌گذاری گردشگری از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره کل ر سال ۱۴۰۰ است.
وی تصریح کرد: طرح تمدن گردشگری و برگزاری جشنواره‌های گردشگری با مشارکت صندوق کارآفرینی کشور بعد از بیماری کرونا در استان برگزار می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت ملی دو روستای هدف صنایع‌دستی استان خبرداد و گفت: روستاهای میمند و رودشتی در شهرستان دنا و روستای سربیشه در شهرستان گچساران ثبت ملی می‌شوند.
صفایی گفت: برای ایجاد زیرساخت‌های صنایع‌دستی در این روستاها به حمایت صندوق کارآفرینی امید نیاز است.

منتشر شده در :2021/04/19 - 01:04|شناسه خبر: 64313 223 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه