امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۹:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر شهردار یاسوج از اقدام ماندگار خیر یاسوجی/ احداث ساختمان عملیاتی آتش نشانی

یک واحد ساختمان آتش نشانی شهر یاسوج به همت خیر یاسوجی در حال ساخت است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شهرداری، شهردار یاسوج با تقدیر از آقای حاج سید محمدرضا بارونی زاده خیر و متولی احداث این ساختمان آتش نشانی گفت: خیر و برکت این اقدام پسندیده در زمان نیاز شامل حال همه شهروندان خواهد شد.

نستهن مقدم بیان کرد: این بنای ارزشمند تا سالیان طولانی برای مردم این شهر به یادگار خواهد ماند و با بهره برداری از این ساختمان بخش مهمی از نیازهای سازمان آتش نشانی نیز مرتفع می گردد.

وی ادامه داد: این ساختمان در دو طبقه و به مساحت ۶۰۰ مترمربع اجرا خواهد شد که طبقه همکف آن برای آشیانه ماشین و طبقه اول آن نیز اتاق های فرماندهی عملیات، استراحتگاه ها و سایر بخش های عملیاتی خواهد بود.

هاشم یوسفی رئیس سازمان آتش نشانی یاسوج نیز بیان کرد: این خیر بزرگوار در تلاش برای ساخت بنای عامه المنفعه ای برای یادبود فرزند خود مرحوم سید وحید بارونی زاده بودند که با جلسات و نشست هایی که با ایشان داشتیم، از وی برای ساخت این ساختمان دعوت کردیم و ایشان نیز همه هزینه های احداث این ساختمان را تقبل کردند.

وی همچنین از معاونت فنی شهرداری یاسوج، معاونت شهرسازی، واحد نقلیه و زیرسازی و شهرداری نواحی بخاطر کمک و حمایت در تسریع اجرای این پروژه قدردانی کرد.

منتشر شده در :2021/04/20 - 09:04|شناسه خبر: 64363 348 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه