امروز :جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۴۶:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برپایی کارگاه های آموزشی، گام مهم مانع زدایی و پشتیبانی تولیدات فرهنگی؛برگزاری۱۰ کارگاه آموزشی در بستر فضای مجازی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد

کارگاه های آموزشی بستر مناسبی برای یادگیری و رشد و توسعه خلاقیتها و همچنین تحقق شعار سال یعنی رونق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شیوع ویروس کرونا در دنیا همه ابعاد زندگی انسان را تحت تأثیر قرار داده و در بسیاری از حوزه ها باعث تغییرات مثبت و یا منفی شده است ،این تغییرات در بعضی از حوزه ها بستری برای رشد و شکوفایی و در برخی دیگر باعث رکود شده است.

 در حوزه فرهنگی و بخش کتابخانه های عمومی در این دوره با تمام مشکلات و سختی ها سعی شده ارتباط کتابخانه ها با علاقمندان و مخاطبان از طریق فضای مجازی حفظ شود و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی و فعالیت های فرهنگی ویژه کتابداران و کاربران بستر مناسبی برای یادگیری و رشد و توسعه خلاقیتها و همچنین تحقق شعار سال یعنی رونق تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها می باشد.

علاوه براین یکی از مزیت‌های آموزش مجازی، بهره‌مندی افراد در هر مکان و زمان از آموزش و فراهم بودن امکان ضبط و مشاهده مجدد آن وجود دارد.

در این راستا و بر اساس نیازسنجی ۱۰ کارگاه آموزشی برای کتابداران استان و  اعضای کتابخانه و علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی و چندین نشست مجازی در بستر فضای مجازی کتابخانه های استان تا پایان اردیبهشت پیش بینی شده که تاکنون ۵ کارگاه و چندین نشست آن برگزار شده است.

 از جمله می توان به کارگاه آموزشی« چگونه با شناخت عمیق، کاربران کتابخانه خود را برآمد محور کنیم؟،  کارگاه  آموزشی ارتباط موثر،کتاب خوب ارتباط خوب، « روندها، راهبردها و اقدامات کتابخانه های عمومی پیشرو دنیا»، کارگاه آموزشی« مهارتهای ارتباطی با کاربران در پرتو اخلاق اسلامی، کارگاه « اسرار ارتباط  با کابران» ،
 نشست « نهضت خوانش آثار سعدی»،شب شعر و از جمله کارگاه هایی است که از نیمه فروردین ماه با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی در بستر فضای مجازی و ازطریق اسکای روم و پخش زنده اینستاگرام اداره کل در حال برگزاری می باشد اشاره نمود.

منتشر شده در :2021/04/22 - 01:04|شناسه خبر: 64453 248 بازدید
گزارش خطا:
برچسب ها:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه