امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۱:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۲۱ یادمان شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد احداث شد/ رونمایی از ۵ عنوان کتاب دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اجرای ۳۷ عنوان برنامه در هفته بزرگداشت سوم خرداد خبرداد.

به گزارش راه ملت، سرهنگ امیرعباس آسمند در نشست خبری بزرگداشت سوم خرداد، گفت: بعد از حادثه سوم خرداد و پیروزی در عملیات بزرگ الی بیت‌المقدس، جمهوری اسلامی هم در عرصه دیپلماسی و هم در میدان دست برتر داشت.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد افزود: ۳۷ عنوان برنامه و ۵۴۲ ریز برنامه برای سوم و چهارم خرداد سالروز ‌آزادسازی خرمشهر و آزادی دزفول قهرمان، برگزار شد.

وی تجمع بزرگ سپاهیان را شاخص‌ترین برنامه گرامیداشت سوم خرداد دانست و عنوان کرد: به مناسبت سوم خرداد تجمع داخلی در سپاه فتح و همه ادارات و سازمان‌ها به عنوان صبحگاه مراکز نظامی و انتظامی برگزار می‌شود که سخنرانی، بیان خاطرات رزمندگان از عملیات آزادسازی خرمشهر، تجلیل از ایثارگران و نویسندگان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به رژه موتوری سپاه فتح با همکاری نواحی و پایگاه‌های مقاومت، افزود: نمایشگاه عکس، تولید نماهنگ سوم خرداد، نمایشگاه نقاشی در شبکه اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی به صورت مجازی برگزار می‌شود، ضمن اینکه برنامه کارشناسی و فیلم متناسب با سوم خرداد در شبکه استانی دنا پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه گلزار شهدای دفاع مقدس و شهدای گمنام برخی ادارات و سازمان‌ها طی این ایام غبارروبی می‌شود، بیان کرد: با حضور اصحاب رسانه نشست تخصصی در مورد چرایی جنگ بعد از فتح خرمشهر، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تجلیل از خانواده ۴۲ شهید عملیات فتح خرمشهر و
۲۳۴ رزمنده و تجلیل از مادران و همسران شهدا و جانبازان به عنوان اسوه صبر و مقاومت گفت: مستند دو تن از شهدای استان در این هفته کلید زده خواهد شد، ضمن اینکه از ۵ عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

آسمند با بیان اینکه سال گذشته ۳۱ عنوان کتاب حوزه ادبیات پایداری به چاپ رساند، افزود: برای دانش‌نامه استان ۱۳۵ مقاله جمع‌آوری شد و ۲۲۰ پرونده علمی با مشارکت دانشگاه شکل گرفت.

وی با اشاره به احداث ۲۱ یادمان دفاع مقدس گفت: تنها یادمان سوق و دیشموک مانده که تا پایان شهریور این دو یادمان به سرانجام می‌رسند،همچنین در صدد هستیم پیکر مطهر شهید گمنام را در صدا و سیمای مرکز استان تدفین شود که این کار تیرماه انجام می‌شود.

منتشر شده در :2021/05/20 - 10:05|شناسه خبر: 64972 267 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه