امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۱:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

انصراف یکی از کاندیدا های انتخابات شورای شهر دهدشت+بیانیه

سپردن شهر دهدشت به دست افراد متخصص، با تجربه و امین از اولویت زیادی برخودار است و باید در چنین موارد حساس که تصمیمات ما بر زندگی چندین هزار شهروند تاثیر خواهد گذاشت، از غرض ورزی، حسادت، رویاپروری و یکه تازی پرهیز کرد و با تصمیمی به جا عرصه را برای انتخابات بدون دغدغه مهیا کنیم.

گزارش راه ملت ؛ یکی از کاندیداهای ششمین دوره شورای شهر دهدشت با ارسال بیانیه انصراف خود را از حضور در رقابت پارلمان محلی اعلام نمود.

 

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض سلام و آرزوی موفقیت برای مردم شهرستان کهگیلویه شهر دهدشت، همانطور که مستحضر هستید عضویت و قبول مسئولیت در شورای شهر دهدشت امری خطیر و حساسی است و مسلما وقت، انگیزه و تجربه، دانش و تخصص کافی را می طلبد و اینجانب نیز با سنجش این معیارها در خود، به این عرصه ورود پیدا کردم.

همچنین با آگاهی از اینکه تمامی کاندیداها معیارهای لازم برای ورود به این عرصه خطیر را دارند، باید متذکر شویم که سپردن شهر دهدشت به دست افراد متخصص، با تجربه و امین از اولویت زیادی برخودار است و باید در چنین موارد حساس که تصمیمات ما بر زندگی چندین هزار شهروند تاثیر خواهد گذاشت، از غرض ورزی، حسادت، رویاپروری و یکه تازی پرهیز کرد و با تصمیمی به جا عرصه را برای انتخابات بدون دغدغه مهیا کنیم.

لذا با این اوصاف و در جهت حفظ وحدت در معنای واقعی، اینجانب سید عبدالرسول دستیار طی این بیانیه انصراف خود را از کاندیداتوری شورای شهر دهدشت اعلام می کنم.

در پایان از تمامی افراد که مشوق اینجانب برای ورود به این عرصه بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

سید عبدالرسول دستیار

منتشر شده در :2021/05/29 - 09:05|شناسه خبر: 65236 843 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه