امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۳:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر اتاق بازرگانی یاسوج از حضور تاثیرگذار مردم استان در انتخابات

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با انتشار اطلاعیه‌ای از حضور تاثیرگذار هم استانی های عزیز در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، میان دوره ای مجلس و شوراهای شهر و روستا در استان تقدیر کرد.

متن اطلاعیه اتاق بازرگانی به شرح زیر است:

روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به فهرست روزهای تاریخی جمهوری اسلامی ایران اضافه شد. حضور آگاهانه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم و همچنین سایر انتخابات‌هایی که به طور همزمان برگزار شد، برگ دیگری از شکوه ملی بر جای گذاشت.
حضور هم میهنان در انتخابات ۲۸ خرداد در شرایطی که تحریم و کرونا شرایط سختی را برای جامعه و فعالان اقتصادی رقم زده است، اهمیت فراوانی داشت که خوشبختانه مردم فهیم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر حماسه آفریدند. حال نوبت برگزیدگان است که به وظیفه خود در برابر ملت ایران پایبند باشند.

اتاق یاسوج به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد، مراتب تبریک خود را به حضرت آیت ا… دکتر ابراهیم رئیسی منتخب ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، سیدناصرحسینی پور منتخب مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین برگزیدگان شوراهای شهر و روستا در استان، ابراز می‌دارد و امیدوار است با ایجاد وفاق ملی، حمایت از تولید داخلی و رفع تحریم‌های بین‌المللی و همچنین سیاست‌گذاری‌های خردمندانه در مدیریت داخلی، شرایط بهتری برای اقتصاد و اقتدار کشور و استان فراهم شود.

اتاق بازرگانی به نمایندگی از همه فعالان اقتصادی، آمادگی خود را در جهت همفکری و همکاری به منظور پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حسب منویات مقام معظم رهبری و نیز برنامه‌های دولت سیزدهم در استان اعلام داشته و امید داریم با هم افزایی بیش از پیش و همکاری متقابل بخش خصوص با دولت، مجلس شورای اسلامی و مدیریت شهری، شاهد آبادانی و توسعه اقتصادی و فرهنگی استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

منتشر شده در :2021/06/21 - 01:06|شناسه خبر: 66272 354 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه