امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۳۳:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توسعه اشتغال پایدار یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال زایی یکی از اساسی ترین برنامه های این نهاد است.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با مدیرامور شعب بانک توسعه تعاون استان دیدار کرد.
مبشری در این دیدار ضمن تقدیر از تعاملات بانک توسعه تعاون با کمیته امداد گفت: توجه به نیازمندان سرمایه بزرگی است و هر کاری که برای آن‌ها انجام شود برکتی برای زندگی ما می‌شود و همین‌که ما بتوانیم ذره ای از مشکلات و نیازمندی‌های آن‌ها را برطرف کنیم خیلی مهم است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۹۰۰ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد با ارائه تسهیلات اجراشده است، افزود: در بحث اشتغال روستایی تاکنون ۱۶۷۷ طرح اشتغال بااعتبار ۶۳ میلیارد و ۳۴ میلیون تومان طرح برای مددجویان و نیازمندان روستایی اجراشده است.  
مبشری بابیان اینکه سهم بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال روستایی تاکنون ۳۰۸ مورد بوده است، گفت: در این زمینه ۱۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان تسهیلات از منابع این بانک برای اشتغال مددجویان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به اختصاص ۱۲ میلیارد تومان به بانک توسعه تعاون برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی تبصره ۱۶ برای مددجویان این نهاد اشاره و بیان کرد: امید است که بانک توسعه تعاون همچون گذشته با اعطای به‌موقع تسهیلات یاریگر نیازمندان این نهاد باشد.
سید مهدی میراب‌باشی، مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهکیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: آماده هرگونه همکاری برای اعطای تسهیلات به مددجویان معرفی‌شده کمیته امداد هستیم.
انتهای پیام

منتشر شده در :2021/07/08 - 10:07|شناسه خبر: 66727 294 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه