امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۳:۲۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شهردار سی سخت: پرداخت ۱۳ میلیارد تومان بدهی/ کلنگ زنی طرح بازافرینی شهری با ۱۲.۵ میلیارد تومان اعتبار

شهردار سی سخت از کلنگ زنی طرح بازافرینی شهری با ۱۲.۵ میلیارد تومان اعتبار در این شهر خبر داد‌.

به گزارش راه ملت، علی فرد در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: البته هم اکنون یکی از دغدغه های کنونی شهرداری سی سخت مربوط به افرادی است که در طرح تعریض اماکن شان در این طرح قرار گرفته اند که باید با حمایت مسئولان استانی و همکاری شهروندان به رفع مشکل بپردازیم و این شهر با جاذبه های تاریخی پرشمارش را به عنوان قطب گردشگری کشور به جایگاه اصلی اش برسانیم .

وی با اشاره به خسارت ۱۴۸ میلیارد تومانی زلزله به شهرداری شهر سخت ، پیرامون اقدامات این شهرداری در زلزله اخیر توضیح داد و افزود:۲هزار و ۵۰۰  سرویس رایگان از طریق ناوگان حمل و نقلی ، حمل و آوار برداری با هشت هزار ساعت کار کرد توسط ماشین آلات، حمل و پیاده سازی ۴۰۰ فقره کانکس توسط جرثقیل این شهرداری  و صدور  ۸۵۰ پروانه ساختمانی برای زلزله زدگان بصورت رایگان در کمترین زمان ممکن را از جمله این اقدامات دانست.

وی تصریح کرد: در شهرداری سی سخت با کوتاه کردن روند اداری صدور پروانه و افزایش تعداد کارشناسان صدور پروانه تسریع و کار بازسازی واحدهای تخریب شده در این شهر صورت گرفت.

 شهردار سی سخت اظهار داشت: همچنین پرسنل شهرداری برای معوقات مطالباتشان دغدغه و نگرانی داشتند که هم اینک پرداخت حقوق آن ها به روز شده و مطالبه ۱۱ بازنشسته این شهرداری نیز به طور کامل تسویه شد.

 فرد افزود: این شهرداری در مجموع ۱۳ میلیارد تومان تاکنون ( مدت ۲۱ ماهه) بدهی پرداخت کرده است و حدود ۵۰ نفر کارگر روزمزدی که ۱۲ سال بلاتکلیف بودند با آن ها قرارداد بسته است.

شهردار سی سخت با اشاره به توسعه فضای سبز، عنوان کرد: ۱۸ هزار و ۵۰۰ اصله گل و درخت زینتی کاشته شد و نیز در این مدت  چهار هکتار باغ شهرداری احیا شد.

وی ادامه داد: از منابع دولتی حدود مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جذب و خدماتی همچون آسفالت، جدول کشی، سنگ فرش انجام شد.

شهردار سی سخت با اشاره به خدمات شهری صورت گرفته ابراز داشت: در خصوص تهیه سامانه جامع تفاهم نامه ای با سازمان نظام مهندسی منعقد شده است و  این سامانه به روز شده و هم اینک درحال استفاده است و فرایند کاری بصورت الکترونیک پیش می رود.

فرد عنوان کرد: در زمینه طرح جامع شهری بانک اطلاعاتی تهیه شد و ۴۰ درصد از ارزیابی های وضعیت ساختمان ها در زلزله از طریق این بانک اطلاعاتی صورت گرفت و همچنین ۵۶۰ بازدید از وضعیت جانمایی ساختمان ها و سازه ها انجام شد.

به گفته شهردار سی سخت در خصوص پسماند این شهر هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و  کارخانه سنگ شکن شهرداری بعد از هفت سال احیا شد و بخشی از توافقات سالهای گذشته در حال انجام است.

وی از راه اندازی سی ان جی این شهر بعد از ۲ سال و تحویل آن به پیمانکار ، تعیین تکلیف کارخانه آب معدنی که فراز و نشیب های زیادی داشت، تهیه و تصویب طرح جاده سلامت به طول ۶.۵ کیلومتر ، کلنگ زنی طرح بازافرینی شهری با ۱۲.۵ میلیارد تومان اعتبار ، طراحی اولیه تله کابین  و تامین زمین برای احداث فرهنگسرا به عنوان بخش دیگری از اقدامات شهرداری سی سخت یاد کرد.

منتشر شده در :2021/07/13 - 11:07|شناسه خبر: 66835 242 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه