امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۹:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی ۸۲۵ خانوار مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری ۸۲۵خانوار از مددجویان این نهاد از حق بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد به‌منظور رفاه مددجویان بهره‌مندی آن‌ها از بیمه اجتماعی است.، گفت: در سه‌ماهه اول سال جاری ۸۲۵ خانوار مددجوی این نهاد بااعتبار ۵۵۵ میلیون و ۵۰۷ هزار تومان از بیمه‌های تأمین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند.
وی افزود: کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، گام عظیمی باهدف تأمین آتیه زندگی‌ آن‌ها برمی‌دارد، که این مددجویان زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال هستند.
مبشری بابیان اینکه از مجموع خانوارهای مددجویان مشمول بیمه اجتماعی، ۵۳۲ خانوار زنان سرپرست هستند، تصریح کرد: مابقی مشمولان مجریان طرح‌های اشتغال‌زایی فعال این نهاد هستند که پس از اجرای طرح از سوی مجریان، این افراد به شعب تأمین اجتماعی معرفی‌شده و هر سه ماه یک‌بار حق بیمه آن‌ها به این شعب واریز می‌شود.
مبشری با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح بیمه اجتماعی مددجویان، تلاش در خصوص توانمندی و ارتقاء سطح اعتمادبه‌نفس ،امید به آینده‌ای بهتر و حفظ منزلت اجتماعی آنان است گفت: با ارائه خدمات بیمه تأمین اجتماعی، مددجویان از مزایای بازنشستگی، ازکارافتادگی، فرانشیز درمانی و سایر موارد بهره‌مند می‌شوند.  
انتهای پیام

منتشر شده در :2021/07/18 - 12:07|شناسه خبر: 66952 277 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه