امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۵۶:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اخطار فرماندار بویراحمد به باغات و تالارداران/همه معلمان تا پایان شهریور واکسینه می‌شوند/تکمیل راهروهای بیمارستان‌های یاسوج

رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد با تاکید به رعایت دستورالعمل های ابلاغی گفت:باغات و تالارداران با استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت فضایی که در اختیار دارند به شرط رعایت کامل دستورالعمل‌ها می‌توانند فعالیت کنند که در صورت عدم رعایت؛پلمپ می شوند.

به گزارش راه ملت از یاسوج؛هفتاد و ششمین جلسه ستاد کرونای شهرستان بویراحمد با محوریت واکسیناسیون برگزار شد.

مجید احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و بهداشت و دست‌اندرکاران ستاد کرونا،اظهار داشت؛مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز قرار دارد و کماکان هجوم موج های بعدی در کمین مردمی است که گویی جانشان را در کف دست گذاشتند و با حضور در مراسمات مختلف و اجتماعات بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی خود و دیگران را در معرض خطر قرار داده اند.

احمدی در این جلسه با بیان این که در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اجتماعات عامل اصلی شیوع این ویروس است؛ افزود:عمده مشکلات، در حوزه باغات و تالارها وجود دارد که علاوه بر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، مسائل امنیتی را هم نادیده می‌گیرند و بدون توجه به ممنوعیت حمل سلاح گاهاً باعث ایجاد رعب و وحشت و خسارات جبران ناپذیری می شوند.

فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه واکسیناسیون را بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا عنوان کرد و گفت:تا پایان شهریور ماه همه معلمان شهرستان بویراحمد واکسینه می شوند.

در این جلسه محمد یزدان پناه رئیس شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: متاسفانه شهرستان بویراحمد همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و ظرفیت پذیرش بیمار در بیمارستان‌های یاسوج و حتی راهروهای بیمارستان‌ها تکمیل شده و احتمال دارد از بیمارستان صحرایی استفاده کنیم، که باز متاسفانه ورود پلاک‌های غیره بومی به این شهرستان، مراسمات، عدم استفاده از ماسک، بی توجهی بعضی از باغ‌ها – تالارها – رستوران و کافه‌ها به مصوبات ستاد کرونا باعث شیوع این بیماری در شهرستان بویراحمد شده است.

دبیر ستاد کرونای شهرستان بویراحمد ادامه داد : آمادگی کامل برای واکسیناسیون ۲۰۰۰۰ هزار نفر در یک هفته را داریم. به غیر از سنین تعریف شده، واکسناسیون گروه هدف (کلیه پرسنل علوم و پزشکی، فرهنگیان بانکها، پرسنل دانشگاه آزاد، جانبازان بالای ۲۵٪ مجموعه شهرداری‌ها، ناوگان شهری و برون شهری، بیماران دیابتی نوع ۱ استفاده از انسولین در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون ۷ سالن تجمیعی واکسیناسیون (کوثر، بسیج تلخسرو، سنگ نوردی تختی، بسیج گوشه، مصلی نژاد آموزش و پرورش، سالن اجتماعات بانک کشاورزی، سالن ورزشی شهرداری جمعه بازار) فعال می‌باشند.

وی افزود: نیروهای انتظامی، هلال احمر و بسیج سپاه پاسداران تاکنون همکاری‌های خوبی با ستاد کرونا داشتند و انتظار داریم از این به بعد مجموعه شبکه بهداشت «شهید دامیده» را تنها نگذراند.

گفتنی است؛در ادامه این جلسه اعضای قرارگاه عملیاتی مبارزه با ویروس کرونا گزارش های خود را در زمینه اقدامات انجام شده برای کنترل و مهار دلتا ویروس و جلوگیری از گسترش موج پنجم بیماری در مرکز استان ارائه کرده و بر اعمال نظارت دقیق و همچنین اجرای کامل پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، اصناف و صاحبان مشاغل تاکید شد.

منبع: برنا

منتشر شده در :2021/08/05 - 05:08|شناسه خبر: 67367 313 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه