امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۶:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام های تبریک مدیران و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه ای روز خبرنگار را تبریک گفتند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ارمغانی سرپرست این اداره کل به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، طی پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت:
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ
روز خبرنگار همواره یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کسانی است که تمام همت‌شان بالا بردن سطح آگاهی در جامعه است.
خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت‌های موجود آشنا می‌نمایند، از این‌رو رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و از جایگاه بالایی برخوردار می‌باشند.
اینجانب ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شجاع و پرتلاش، شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به پرچمداران وادی قلم و آگاهی، علی‌الخصوص خبرنگاران حوزه کار و کارگر تبریک و تهنیت عرض نموده و مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت های این قشر عزیز و زحمت کش که نقش عمده ای در انعکاس موفقیت ها و بیان مشکلات و کمبودهای جامعه کار و کارگر استان دارند و همیشه با انتقادات سازنده خود باعث رشد و تعالی بیشتر حوزه های مختلف این اداره کل شده اند، اعلام می نمایم.
آیت اله ارمغانی فرد
سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد

* ۱۷ مرداد روز خبرنگار گرامی باد *

اقتضای جان چو ای دل آگهی است
هر که آگه تر بود جانش قوی است

۱۷ مردادماه یادآور همت و تلاش مجدانه و مجاهدانه اهالی قلم در حرفه شریف خبرنگاری و تحقق رسالت سترگ آگاهی بخشی به جامعه است
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رسانه ، ۱۷ مردادماه ، روز خبرنگار را به تمامی صاحبان قلم تبریک و تهنیت عرض مینمایم

اصغر بهور
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد


‍ پیام تبریک فرماندارشهرستان دنا به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار:

🔹فرماندارشهرستان دنا در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، این روز به فعالان عرصه خبر دنای سربلند تبریک گفت:

▫️به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان دنا متن پیام به این شرح است:

🔹روز خبرنگار، یادآور مردان بزرگی است که در عرصه آگاهی‌بخشی با ایمان و تعهد به راه مقدس خود بعنوان پیش‌قراول قلم و بیان برگزیده شده اند.
قدم گذاشتن در عرصه‌ای که در نظم کنونی جهان، به‌واقع عرصه خطیر و حساسی است، شجاعت، جسارت، دانش و تخصصی می‌طلبد که جز از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید. شماها که نوشته‌هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی‌توانند بگویند و فریادشان بی صداست. خبرنگاران عزیز، طلایه‌داران این عرصه، حتی با وجود خطراتی مانند شیوع ویروس کرونا، زلزله بهمن ماه ۹۹، و دیگر مشکلات و معضلات، هم رسالت اخلاقی و انسانی خود را فراموش نکرده‌اند و بیش از پیش به انجام وظیفه آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی می‌پردازند.
سلام و درود خود را به روان پاک همه خبرنگاران دلسوز عزیز، استان خصوصا شهرستان دنا عزیز با یادی از شهید محمود صارمی و همه خبرنگاران شهید نثار می‌ نمایم.
   از اینرو، اینجانب وظیفه می دانم از تلاش های بی شائبه و ستودنی خبرنگاران، طلایه داران آگاهی بخشی در انتشار اخبار تقدیر و تشکر نموده و روز بزرگداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خاصه خبرنگاران عزیز شهرستان دنا تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شان را در این عرصه زیبا از خداوندمتعال مسالت می نمایم.

” عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا”

پیام تبریک مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

سید هاشم موسوی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و رسانه در استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد، در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگران زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

دستیابی به توسعه پایدار تنها در پرتو وجود وجدان های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولانه آحاد عمومی امکان پذیر است و خبرنگار با تکیه بر پشتوانه مردمی، تسهیل و تسریع کننده شناسایی مشکلات، معضلات و مطالبات عمومی برای مسئولان و خدمتگزاران آنها بوده که امکان رفع آنها با استفاده از ظرفیت های عمومی میسر می سازد .

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام حوزه خبر و اطلاع رسانی بویژه شهید صارمی ، فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار را به همه صاحبان قلم و اندیشه ، اصحاب رسانه و مطبوعات، خبرنگاران و فعالین فضاهای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون تمامی عزیزان را در ایفای رسالت مهم آگاهی‌ بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

سید هاشم موسوی جهان آباد

مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره
شرکت‌ شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد

تبریک رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد به مناسبت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی به شرح زیر صادر کرد.
متن پیام هادی خورشیدیان بدین شرح است:

باسمه تعالی
خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه پیشتازان عرصه آگاهی رسانی به جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین قلمداد می شوند که خود عاملی مهم، تاثیرگذار و اثربخش در اعتماد مردم به مسئولین و همچنین زمینه ساز مشارکت و تحکیم اراده ملت قهرمان ایران در صحنه های سرنوشت ساز و مهم هستند، افرادی که به پاس حرمت و ارزش والای عرصه خبر و اطلاع رسانی، همواره از مقام ویژه ای در نزد مردم برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین قدر شناسی هستند.
به طور یقیین در شرایط سخت مبارزه با بیماری کرونا، که همت مسئولین و مشارکت تمام آحاد مردم شریف را می‌طلبد، این خبرنگاران هستند که در کنار عوامل دیگر با آگاهی بخشی و مشارکت در آموزش به جامعه، به کاهش شمار بیماران و در نهایت به ریشه کن کردن این ویروس کمک شایانی می کنند. 
روز خبرنگار فرصتی است تا یاد وخاطره کسانی که از گذشته تا به امروز در دوران دفاع مقدس و در طول حیات انقلاب اسلامی در عرصه خبر به ایفای رسالت خطیرخود نقش آفرینی و خدمت کرده اند، گرامی داشته شود.

۱۷ مرداد سالروز شهادت، شهید محمود صارمی خبرنگار شریف خبرگزاری جمهوری اسلامی، هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشور بالخصوص اصحاب رسانه‌ در استان کهگیلویه وبویراحمد خدا قوت و دست مریزاد بگوییم، این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و به موقع را آرزومندم.

هادی خورشیدیان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بویراحمد

به مناسب روز خبرنگار.حرفه ارزشمند خبرنگاری در پرتو شجاعت طبع و قوت روحیه خبرنگاران، شغلی شریف و خوشنام در عصر ارتباطات است و نگارندگان جسور و خستگی‌ناپذیر رویدادها، همچون پروانه‌ای بی‌پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می‌زنند و این آزادگی و بلندی همت، رمز محبوبیت این فن شریف است.

سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی و روز خبرنگار را به عموم اصحاب رسانه و ارباب خبر و به‌ویژه دست‌اندرکاران عرصه خبر رسانی فرهنگ دینی اجتماعی سیاسی ودر روابط عمومی سراسر کشورواستان کهگیلویه و تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و توفیقات روزافزون شما بزرگواران را در خدمت به جامعه اسلامی از خداوند متعال آرزومندم.

خادم شما سیدعیسی عباسی روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

به نام خدای قلم

روز خبرنگار، پاسداشت مقام انسانهای حقیقت بین و عدالت خواهی است، که در راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه در طول تاریخ، جان خود را تقدیم کرده و همچنان پاسدار حریم روشن گرانه و آگاهی بخش جامعه بشری بوده و هستند. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی، عشق و وظیفه اند.
وجدان بیدار جهان و تصویرگر حقایق زمان خویش اند، از جنس مردمند و در عمق جامعه با نگاهی نافذ و حقیقت جو در راه تعالی سلامت فکری و فرهنگی و خرد ورزی در تلاشند.
بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود و انعکاس خواسته ها و دغدغه ها، تلاش در جهت مشارکت و حضور مردم در صحنه ی تصمیمات و مطالبات، به واقع سندی بر جمهوریت و حضور مردم است و نظارت عمومی بر عملکرد مسئولان و دستگاه های اجرایی، جز یادآوری تعهد پذیری و تداوم روحیه جهادی و انقلابی و انعکاس معروفها و معرفی حدودها نیست. براستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه در دنیای کنونی با هجمه رسانه ای معاندین و تحریفات غیر واقع، بسیار خطیر و حساس است. خبرنگاران مصداق حدیث نبوی از پیامبر خدا صلی الله علیه و آله هستند که ایشان فرموده اند: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از این روست که می توانیم حقیقت گویی و مطالبه گری به حق و بدور از هر تعصب و سلیقه توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان فداکاران و مدافعان فرهنگ و راویان حقیقت باشیم.
روز خبرنگار را به شما تلاشگران خستگی ناپذیر تبریک عرض می نمایم.

بهمن رحمتی
مدیرکل استاندارد استان
کهگیلویه و بویراحمد

پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بمناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد با فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار، برخه مدیرعامل شرکت آبفا استان در بزرگداشت این روز و ارج نهادن به خدمات خبرنگاران پیامی بشرح ذیل صادر کردند:
بسم الله الرحمن الرحیم
« ن والقلم و ما یسطرون »
۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید والامقام “محمود صارمی” یادآور مجاهدتهای نگارندگان خبر می باشد که در روزنگار و تقویم کشور عزیزمان ایران اسلامی به نام روز خبرنگار مزین شده تا در این فرصت مغتنم، تلاشهای فرهیختگان بی ادعایی را ارج نهیم که در راستای آگاهی بخشی و هدایت افکار عمومی با اندیشه ای بلند و نیک، صداقت و توانایی خویش را با احساس مسئولیت و امانتداری بر همگان اثبات و در تمامی حوادث تلخ و لحظات شیرین روزگار، بی وقفه و بی منت و در نهایت تجسم تعهد، مطالبه گری دلسوزانه که انعکاس حقایق جامعه می باشد می پردازند.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه و ادای احترام به مقام رفیع تمامی شهدای والامقام و گرامیداشت یاد و نام شهدای خبرنگار و پیشکسوتان عرصه خبر، سالروز آسمانی گردیدن شهید معظم “محمود صارمی ” را گرامی داشته و روز خبرنگار را به تمامی سنگربانان دفاع از شفافیت و زحمت کشان، نگارندگان و اصحاب خبر صمیمانه تبریک عرض نموده و از همکاری آنان نیز تقدیر و تشکر می نمائیم و در وصف مقام آنان به سروده ای بسنده می کنیم؛
حماسه حضور تو به صحنه های عاشقی
چو کوه جلوه می کند به پهنه های عاشقی
برای وصف حال تو قلم فقیر و ناتوان
تو روح استقامتی سنگ صبور و مهربان
والسلام
اسفندیار برخه
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل
شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه وبویراحمد

پیام تبریک فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

سردار ً کیقباد مصطفاییً فرمانده انتظامی استان در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، متن پیام بدین شرح است:

“ن . والقلم و ما یسطرون ”
هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار متعهد و شجاع، شهید “محمود صارمی” به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است، این روز فرصت ارزشمندی است تا از جایگاه معنوی و از زحمات و تلاشهای صادقانه اصحاب رسانه در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر به عمل آید.

خبرنگاران طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست در هم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد. خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها ‌تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان  سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم ستاد کیقباد مصطفایی


سلام علیکم
عرصه خبر و اطلاع‌رسانی،در هنگامه‌ای که رسانه به یکی از ارکان قدرت نرم در نظام جهانی بدل شده است، به واقع عرصه خطر و مرارت است.قدم گذاشتن در این عرصه خطیر و حساس، جرأت و جسارتی می طلبد که جزء از وجدان‌های بیدار و دل‌های متعهد برنمی‌آید. در این میدان کارزار، خبرنگار دلسوز و بیدار، چون پیش‌ قراولی است که به قصد روشن‌گری، راه را برای اعتلای جامعه باز می‌کند و وادی معرفت را فراروی دیدگان انسان‌ها قرار می‌دهد.
اهمیت رسانه و مطبوعات امروز بر همگان آشکار است که قطعأ سخن گفتن از آن تکرار مکررات خواهد بود، اما بر خود واجب می دانم ، بار دیگر اعلام کنم که اهل رسانه روح بیدار جامعه هستند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران عرصه رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً حضرتعالی تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی روز افزون جنابعالی را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدا مسالت دارم.

*دکتر فضل الله آذرفرد*
*مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد*

بنام خدا
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد دکتر جنتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد فرارسیدن ۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.
متن پیام
بسمه تعالی
امروزه نهادهای توسعه یک جامعه بر این باورند که حیات اجتماعی آنها در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی و احترام به آزادی تبادل اخبار و اطلاعات، بعنوان حق اساسی آحاد جامعه به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی و تقویت مسئولیت اجتماعی است.
در این میان؛ نقش خبرنگاران به عنوان طلایه‌داران آگاهی با تلاش بی‌وقفه در رشد و بالندگی جامعه که با بهره‌‏گیری از هنر، مهارت، تدبیر، دانش و در رأس آنها تعهد اخلاقی و صداقت حرفه‌ای، از طریق اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی، فضایی سالم برای ارتباطات شفاف و اثربخش و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم را فراهم می‌سازند، انکارناپذیر و قابل تقدیر است.
روز خبرنگار، تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد .
اینجانب؛ با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید عرصه رسانه، هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را به صاحبان قلم و اندیشه، تلاشگران عرصه‌‏های روزهای سخت وبویژه خبرنگاران عزیزکه درجای جای استان کهگیلویه و بویر احمد فعالیت ها و عملکرد بنیاد مسکن رابه نحوشایسته به مخاطبان منعکس می نمایند تبریک وتهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی مسئلت می‌نمایم .  
با احترام
حسین جنتی
مدیر کل بنیادمسکن انقلاب اسلامی
استان کهگیلویه و بویر احمد

۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت اهل قلم محمود صارمی
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن (روز خبرنگار) پیام تبریکی صادر نمودند.
به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد:
پیام تبریک به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مردادماه و سالروز شهادت اهل قلم محمود صارمی ؛ فرصت مغتنمی است که حق گویی، حق جویی و حرمت قلم پاس داشته شود.
به راستی که رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم و تلاش جدی اهالی قلم و خبرنگاران در آگاهی رسانی می باشد و جامعه ای که مطبوعات و رسانه ها در آن رشد پیدا کرده باشند از نظر اجتماعی جامعه ای سالم و پویاست.
خبرنگاران راهیان وادی آگاهی، راویان حقیقت و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی اند و تحولی که امروز در عرصه رسانه در کشور ما در حال وقوع است، نقطه عطف بسیار مهمی است که به همت خبرنگاران پرتلاش محقق شده است و گام نهادن در وادی خبر و خبرنگاری را می توان تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، وظیفه و وجدان بیدار جامعه و قداست قلم و رسالت خبرنگار دانست.
اینجانب روز را به همه صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و پر تلاش پایگاه خبری و اطلاع رسانی و خبرگزاریها تبریک عرض مینمایم و برای همه از درگاه خداوند متعال بهرورزی و موفقیت مسئلت دارم.

سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در پیامی روز خبرنگار را به تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی تبریک گفت
متن پیام به این شرح است.

هفدهم مردادماه، روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبهاست برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته ای که در راه روشنگری جامعه، از نثار جان خود نیز پروایی نداشته اند.
شایسته است در هفته خبرنگار و سالروز شهادت خبرنگار شهید، زنده یاد «محمود صارمی» یاد و خاطره آنانی را که جوهر قلم خویش را به جز برای بیان حق و حقیقت بر سفیدی کاغذ نفشاندند را گرامی می داریم.

تلاشگرانی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی، خود را در بزنگاه های پر خطر تاریخ قرار داده اند و اگرچه بارها از حادثه گریختند اما دست تقدیر، آنها را در راه آگاهی بخشی و تبیین حقایق به شهادت رساند.
در دنیای پرشتاب امروزی که پیشرفت فناوری به سرعت چشم بر هم زدنی شتاب گرفته است، رسانه همچون تیغ دو لبه ای است که استفاده از ظرفیت های آن نیازمند دانش، هوش، تجربه و مهارت است زیرا از زمانی که رسانه ها به عنوان یکی از مهم ترین ارکان دموکراسی شناخته شدند کارکرد آنها از یک نهاد صرفا اطلاع رسانی به یک نهاد موثر بر تحولات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و…جامعه تبدیل شد.
البته نباید فراموش شود که آنچه که به ابزار رسانه به عنوان یکی از ارکان دموکراسی هویت می دهد، تلاش عکاسان، خبرنگاران و تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی است که با قرار گرفتن در موقعیت های پر خطر و به تصویر کشیدن رویدادهای جاری در سطح جهان، افکار عمومی را هدایت می کنند و همین امر باعث شده امروزه شغل خبرنگاری در زمره مشاغل سخت در سطح دنیا دیده شود و تلاش خبرنگاران برای اطلاع رسانی شفاف و واقع گرایانه، شایستگی آن را داشته باشد که یک روز را در تقویم رویدادهای جاری کشورها به خود اختصاص دهند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، یاد و خاطره شهید بزرگ عرصه قلم و رسانه کشور «محمود صارمی» که قصه تلاشش را با نام روز خبرنگار در تقویم کشورمان رقم زد، از کلیه اصحاب رسانه، عکاسان و خبرنگاران متعهد، متدین، ثابت قدم، صادق و امانت دار صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و با آرزوی سلامتی و سعادت، روز خبرنگار را به آنها تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در مسیر اشاعه حقیقت و ایفای رسالت خطیر و سترگ اطلاع رسانی و شفاف سازی موفق و مؤید باشند.

پیام تبریک مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار.

_بسم الله الرحمن الرحیم_

*ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ*
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و روشنی بخش راه و رسم زمانه خویش اند و آگاهی فرهنگی ،پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش ها و مجاهدت های خبرنگاران و اصحاب قلم است.
اینجانب ۱۷ مردادماه را که به مناسبت شهادت خبرنگار شهید
محمود صارمی روز خبرنگار نامیده شده است به همه شما خبرنگاران متعهد و متدین تبریک عرض نموده و از همـیاری و همراهی مشفقانه ای که تا کنون در تعامل با این نهاد در جهت اشاعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکو کاری در جامعه و مشارکت در طرح ها و برنامه های این نهاد مقدس جهت حمایت از نیازمندان داشته اید تقدیر و تشکر می نمایم.
قلـم و قدمـتان همواره در مسیر حق و خدمت به خلق اسـتوار و روان باد.

قباد مبشری
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

۱۷ مرداد، روز خبرنگار مبارک باد 

سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار، یادآور مظلومیت و ایثار همیشگی اصحاب رسانه و خبر است. 
خبرنگاران، راویان بی‌توقع و نگارندگان تصویرهای واقعی جامعه برای حرکت در مسیر توسعه همه‌جانبه هستند. 
بدون شک نادیده انگاشتن زحمات و اثرات خبرنگاران، بی‌توجهی به آینده این سرزمین میباشد. زیرا خبرنگاران و اصحاب رسانه نشان داده‌اند که در راه اعتلای وطن در عرصه‌های مختلف از جان خود نیز دریغ ننموده‌اند. 
عرصه نوظهور فناوری در جامعه نیز همواره قدردان و مدیون زحمات این قشر فرهیخته از جامعه می‌باشد. عرصه ای که نیازمند معرفی بیشتر و انتشار بهتر اخبار موفقیت ها و نیازمندی هاست. امیدوارم با نگاه تخصصی و بررسی چالش‌ها و آسیب‌های حوزه فناوری و انتشار اخبار دقیق این حوزه، شاهد رشد همه جانبه در این حوزه باشیم.

سید شمس الدین هاشمی

رییس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد

پیام رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج بمناسبت روز خبرنگار

با فرارسیدن ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار، رئیس بیمارستان شهید رجایی یاسوج در بزرگداشت این روز و ارج نهادن به خدمات خبرنگاران پیامی صادر کرد.

متن پیام پرندوار به شرح زیر است:

هفدهم مردادماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی، فرصت مغتنمی است تا از خبرنگاران صدیق و شریف اصحاب رسانه که با نگاه حرفه ای همراه با نقد منصفانه و گزارش های کاربردی، همواره در راه حقیقت و رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم بویژه اطلاع رسانی اثر بخش در حوزه سلامت و بهداشت و درمان نقش مهمی را ایفا می کنند قدردانی شود.
بی شک رسانه و اصحاب آن از پرچمداران عرصه مهم آگاهی بخشی و هوشیاری نسبت به تحولات فرهنگی، هنری ، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند که نه تنها در مسیر اطلاع رسانی بلکه در حقیقت جویی با قلم خود فروزنده این راه هستند.
اینجانی ضمن تبریک روز خبرنگار، بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از نقدهای سازنده و همراهی‌های بی‌دریغ رسانه ها در انعکاس اخبار و بخصوص کسانی که در حوزه بهداشت و سلامت ایفای نقش می کنند، ابراز نموده و توفیق روزافزون خبرنگاران و گزارشگران این مرز و بوم را از درگاه خداوند منان مسألت نمایم.

یعقوب پرندوار

رئیس بیمارستان شهید جایی یاسوج

پرندوار

منتشر شده در :2021/08/08 - 07:08|شناسه خبر: 67454 352 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه