امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۵:۰۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رکورد زنی مرکز بهداشت بویراحمد در واکسیناسیون

در روند اجرای طرح واکسیناسیون کووید ۱۹ مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد رکورد زد.

به گزارش راه ملت، رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد هنگام بازدید از سالنهای تجمیعی واکسیناسیون شهر یاسوج گفت: که در۳ روز چهارشنبه- پنجشنبه و جمعه با بسیج کلیه نیروهای زحمت کشی مرکز بهداشت شهید دامیده و مرکز تحت پوشش، تعداد یازده هزار دوز واکسن تزریق گردید.

دبیر ستاد کرونای شهرستان بویراحمد ادامه داد : با توجه به کثرت گروه هدف و در اختیار داشتن ۱۲هزار دوز واکسن از۳ نوع سینوفارم- استرازنکاه و برکت، و تجهیز شدن۶ سالن تجمیعی واکسیناسیون و همکاری خوب اداره آموزش و پرورش، بسیج سپاه پاسداران، جمعیت هلال احمر، اداره ورزش و جوانان، شهرداری یاسوج، اداره شعب بانکهای یاسوج، اداره زندانها و دانشگاه دولتی زیرتل، با تلاش خستگی ناپذیر همه همکاران در مرکز بهداشت و مراکز تابعه، توانستند۱۱ هزار دوز واکسن را ظرف مدت ۳ روز تزریق کنند که این در نوع خود کم نظیر است.

دکتر محمد یزدان پناه گفت : هم اکنون همه سالنهای تجمیعی جهت واکسیناسیون گروه هدف فعال هستند، در صدد هستیم که انشاءاله، تا قبل از بازگشایی مدارس همه گروههای هدف در هر دو نوبت واکسینه شوند.

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد افزود: از آغاز واکسیناسیون کووید۱۹تاکنون بالغ بر ۵۵ هزار دوز واکسن در نوبت اول و دوم تزریق شده و با توجه به تلاشهای همکارانم در حوزه بهداشت و درمان انشاء اله توانایی تزریق ۲۲ هزار دوز واکسن در یک هفته را خواهیم داشت.

منبع: تابناک

منتشر شده در :2021/08/08 - 10:08|شناسه خبر: 67494 277 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه