امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۰۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد خبر داد؛ آغاز مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد از آغاز مرحله دوم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ هیجدهمین جلسه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد – بسیج جامعه پزشکی- در مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد برگزار شد.

دکتر محمد یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده گفت : با توجه به بازده خوب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در طول یک سال گذشته در روند بیماریابی و مبارزه با کووید ۱۹ – بهداشت محیط-  بهداشت حرفه ای و شناسایی آسیب‌های اجتماعی و در یک کلام موفقیت این طرح : انشا اله از این به بعد مصمم تر و گسترده تر ادامه می‌یابد .

 دکتر ساداتی ، مسئول جامعه پزشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این جلسه اظهار داشت :  طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اهداف بلندمدتی دارد که انشاالله با نیرو و تجهیزات بیشتری در خدمت مردم شریف ایران می باشد . در طرح شهید قاسم سلیمانی فعالیت هایی از قبیل نظارت بر صنوف ، اطلاع رسانی و هشدار کرونا از طریق آمبولانس و بلندگو نمونه گیری تست سریع کرونا ، آموزش با همکاری مرکز بهداشت ، توزیع ماست و جدیداً واکسیناسیون کووید ۱۹ در سالن تجمیعی که ان شااله به همین زودی فعال می شود ،  همه این فعالیت‌ها با همکاری مرکز بهداشت شهید دامیده انجام خواهد گرفت.


منتشر شده در :2021/08/19 - 07:08|شناسه خبر: 67873 343 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه