امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۷:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تکذیب قطعی ۲ هفته ای آب برخی روستاهای دیشموک/تخریب خط انتقال توسط فرد یا افراد ناشناس/آب گودبن وصل شد

مدیر روابط عمومی آبفا به انتشار اخباری مبنی بر قطعی بیش از ۲ هفته ای آب چند روستای دیشموک کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و گفت: تنها آب روستای گودبن آن هم کمتر از یک هفته دچار ایراد شده بود که امروز مشکل آن برطرف شد و قطعی ۲ هفته ای آب تعدادی از روستاهای دیشموک صحت ندارد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی آبفای استان؛تنها آبرسانی به روستای گودبن دچار اشکال شده بود که امروز مرتفع شد.

مدیر روابط عمومی آبفا به انتشار اخباری مبنی بر قطعی بیش از ۲ هفته ای آب چند روستای دیشموک کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد و گفت: تنها آب روستای گودبن آن هم کمتر از یک هفته دچار ایراد شده بود که امروز مشکل آن برطرف شد و قطعی ۲ هفته ای آب تعدادی از روستاهای دیشموک صحت ندارد.
علی محمد غریبی گفت: متأسفانه به دلیل اجرای خط انتقال آب روستا در چند سال گذشته به صورت رو کار، همواره شاهد تخریب خطوط انتقال و حتی تأسیسات آبرسانی توسط فرد یا افراد ناشناس هستیم که پرونده ای در این خصوص در مراجع قضایی تشکیل و موارد در دست اقدام است.
غریبی ادامه داد: از طرف بنیاد علوی قول تأمین اعتبار داده شده و انشاءالله در آینده نه چندان دور با همکاری سپاه و بسیج سازندگی عملیات مدفون کردن خط انتقال آب این روستا برای عدم تکرار مسائل مشابه انجام خواهد شد، ضمن آنکه طولانی شدن روند اصلاح به دلیل عدم وجود بودجه لازم و مشکلات عدیده مالی شرکت آبفا بوده است.

مدیر روابط عمومی آبفا کهگیلویه و بویراحمد گفت: همکاران مان آبرسانی سیار با تانکر برای مردم این روستا را جهت تأمین آب شرب در دستور کار تعبیه نموده اما به دلیل ارتفاع مخازن آب خانه ها و عدم امکان تخلیه آب در این مخازن، مردم روستا نیز تمایلی به استفاده از ظرفیت ایجاد شده ندارند.

وی اظهار داشت: با وجود همه تنگناهای مالی، اما نواقص و مشکلات خط انتقال آب مرتفع شده است و امروز پنج شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ مشکل آب روستای گودبن از توابع دیشموک شهرستان کهگیلویه مرتفع گردید.

غریبی ضمن تشکر از پیگیری های مجدانه مسئولین امر در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: همواره نقد منصفانه رسانه ها را فرصتی برای کمک به شرکت آبفا و سرعت گرفتن حل مشکلات مورد نظر مردمی می دانیم اما در این میان، انتشار اخبار صحیح و منطبق بر واقعیت، بخشی از انتظارات دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی از اصحاب رسانه هاست و توقع داریم خدمات رسانی آبفا به مشترکین بویژه در حوزه های روستایی شفاف منعکس گردیده و از ضایع نمودن بخش عظیمی از تلاشها، زحمات و خدمات آبفا در عرصه گسترده، آنهم مناطق صعب العبور روستایی که فی الواقع خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم می باشد پرهیز شود‌.

منتشر شده در :2021/10/07 - 06:10|شناسه خبر: 68930 433 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه