امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۰:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته ناجا

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته نامه پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی هفته ناجا را به کارکنان خدوم نیروی انتظامی و پلیس فتای استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

  سال هاست که امانت داران خستگی ناپذیر ناجا، همچون مدال افتخار بر لباس سبز قامتان خدمت و ایثار در عرصه امنیت و انضباط اجتماعی می‌درخشند.

بی‌تردید تعالی و توسعه پایدار نیازمند بستری امن، سالم و پویا است که در سایه ی تلاش پلیس هوشمند و امین مردم ایران، آرمانی است دست یافتنی.

امروزه امنیت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی امنیت مرز‌های چهارگوشه میهن عزیز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای ایران اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم به زمین ریخته می‌شود.
بی شک نکوداشت این رشادت‌ها و فداکاری‌ها از سوی تک تک آحاد ملت نشان از ایمان و باور قلبی به خدمات ارزنده فرزندان غیور و سبزپوش این نیروی پرتوان است.

هفته ناجا فرصت مغتنمی است تا طلوع آرامش و امنیت در جامعه را به تماشا نشسته و بر دوش دلیر مردان هوشیار پلیس که از نسل فرزندان مؤمن، جان بر کف و بی ادعای این مرز و بوم‌اند، نشانی سراسر سرافرازی و مهر بنشانیم.

ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت، بویژه فرماندهی محترم انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تأمین و ارتقاء دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای موفق و مؤید باشید
دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2021/10/12 - 01:10|شناسه خبر: 69117 265 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه