امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۱:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: دشمن در تلاش برای راه اندازی فتنه در فضای مجازی و ایجاد یاس و نا امیدی است/ حیاتی بودن مقاومت در جنگ روانی دشمنان

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مقاومت در جنگ روانی دشمنان برای کشورمان بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش راه ملت از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در دیدار کارگروه رسانه ستاد نماز جمعه یاسوج، ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول، اظهار کرد: انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به جامعه ارائه داده و پیشرفت های خوبی در بسیاری از زمینه ها داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان تحریم، جنگ، ترور و فشارهای بسیاری بر علیه کشور ایجاد کردند ولی کشورمان با قدرت و عزت به مسیر خود ادامه می دهد و دشمنان روز به روز ضعیف تر از گذشته شده اند.
وی ضمن تاکید بر اینکه برخی به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه بوده و در میدان دشمن قرار گرفته اند، ادامه داد: دشمنان رسانه ها را ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب و نظام قرار داده و جوانان مومن و انقلابی باید در این عرصه جنگ رسانه ای با دشمنان حضوری فعال داشته و با تولید محتوا در زمینه های مختلف فعالیت داشته باشید.
آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حوزه رسانه بسیار قوی بوده می توان با مدیریت اصولی این حوزه، آسیب ها و باورهای غلط را سرکوب کرد.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: باید خودباوری ملی، استانی، ما می توانیم، وحدت و انسجام استان و کشور، مبارزه با طایفه گرایی و حمایت از شایسته سالاری از اهداف رسانه ها باشد، زیرا این موارد تهدیدی برای جامعه هستند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای کارگروه رسانه، اظهار کرد: با توجه به اینکه دغدغه ارزش های دینی، اسلامی و انقلابی را دارید، کاری ارزشمند بوده و شما افسران میدان جنگ رسانه هستید.
آیت الله حسینی با اشاره به خواب های دشمن با راه اندازی فضای مجازی، یادآور شد: امروز اطلاعات، موضع گیری و تحلیل مردم براساس کارکرد رسانه و فضای مجازی است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشتر افراد روزانه بخش زیادی از وقت خود را صرف فضای مجازی می کنند، افزود:این فضا کنترل شده نیست و افرادی که به این فضای مجازی دسترسی دارند، براساس اطلاعات دریافتی از این محیط تصمیم گیری می کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر مردم تحت تاثیر اخبار کذب و مسموم فضای مجازی قرار گیرند، ارزش های دینی با تبلیغات سوء دشمنان مورد هجمه قرار می گیرد.
آیت الله حسینی با بیان اینکه فضای مجازی محلی برای رصد اخبار و اطلاعات مردم شده و نیازمند کار روان شناسی است، گفت: دشمن در همه عرصه ها به جنگ نظام و انقلاب آمده و مقاومت در جنگ روانی دشمنان برای کشورمان بسیار مهم و حیاتی است، زیرا تاثیر منفی جنگ روانی باعث اثرات منفی آن در افراد جامعه می شود.
امام جمعه یاسوج گفت: با توجه به اینکه جبهه «ما می توانیم» بسیار قوی و وسیع بوده، دشمن در تلاش برای راه اندازی فتنه در فضای مجازی و ایجاد یاس و نا امیدی است.
وی گفت: باید به صورت گروهی ضمن درک ضرورت ها با اولویت بندی، تحلیل اصولی و استفاده از ادبیات رسانه ای به این عرصه وارد شد و جامعه را به سمت تعالی و پیشرفت سوق داد.
گفتنی است در این نشست اعضای کارگروه رسانه ضمن بیان مسائل و معضلات فرهنگی، خواستار اتخاذ تدابیر لازم در راستای استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی، جنگ نرم دشمنان، تغییر نوع نگرش به فضای مجازی و … شدند.

منتشر شده در :2021/10/16 - 10:10|شناسه خبر: 69195 470 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه