امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۲۷:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توافق نامه احداث دو باب فضای آموزشی در شهرستان کهگیلویه منعقد شد

توافق نامه احداث دو باب فضای آموزۺی در قالب ۴ کلاس درس با زیر بنای ۲۴۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستاهای شهید آبادار ده بردی و امیرالمومنین شهرستان کهگیلویه با حاج آقا اسماعیل آذری نژاد خیر گرانقدر و نیک اندیش استانی منعقد شد.

انعقاد توافق نامه احداث دو باب فضای آموزشی با خیر محترم حاج آقا آذری نژاد در شهرستان کهگیلویه

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور کرمی مدیر کل و رستخیز معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس توافق نامه احداث دو باب فضای آموزۺی در قالب ۴ کلاس درس با زیر بنای ۲۴۵ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در روستاهای شهید آبادار ده بردی و امیرالمومنین شهرستان کهگیلویه با حاج آقا اسماعیل آذری نژاد خیر گرانقدر و نیک اندیش استانی منعقد شد.
گفتنی است در سال گذشته حاڄ آقا آذری نژاد دومدرسه ۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در روسݓاهای دشت قاضی و چهاپ شهرستان کهگیلویه احداث و تحویل نمودند.
در پایان این دیدار ، لوح سپاس از جانب دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه تندیس بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیم خیر بزرگوار حاج آقای آذری نژاد شد.

منتشر شده در :2021/11/15 - 02:11|شناسه خبر: 69534 552 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه