امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۱۵:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی، فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان عزیز و خانواده های آنها و به ویژه اساتید،همکاران ودانشجویان بسیجی در دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی؛ دکتر رحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی، فرا رسیدن هفته بسیج را به بسیجیان عزیز و خانواده های آنها و به ویژه اساتید،همکاران ودانشجویان بسیجی در دانشگاه تبریک گفت .
متن پیام به این شرح است:
*بسمه تعالی*
*افتخارم اینست که خود یک بسیجی ام. امام خمینی (ره)*
 
  *هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)*
 پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج، یادآور فداکاری ها و جانفشانی های غیور مردان عرصه جهاد و مبارزه است.
  هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است. مهمترین هدف بسیج یاری رساندن به دین خدا و مردم است و این روحیه مردمی باعث شده که فرهنگ بسیجی نه تنها در کشوراسلامی ایران بلکه به بیرون از مرزهای کشور نیز گسترش یابد .
  بسیج مردمی بیانگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان دهنده رشادت، جوانمردی ها و غیرت مردان و زنان ایران زمین است 
بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است.بسیج به مفهوم یک ظرفیت توانمند برای حضور در عرصه های پیشرفت و نیاز های پیش روی جامعه، فرصت های بروز متنوعی دارد که یکی از این عرصه ها و حوزه ها، نقش آفرینی بسیج در عرصه علم آموزی ،حضوریکپارچه در فضای علمی و تحقیقاتی و تقویت پایه های استقلال کشور و بی‌نیازی به بیگانگان است.

اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاه آزاد اسلامی استان هفته بسیج را به همه بسیجیان عرصه جهاد و مجاهدت های شورآفرین و حماسه ساز انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم در پرتو عنایات الهی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در پاسداری از ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) موفق و موید باشید .
*دکتررحیم اکرامی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد*

منتشر شده در :2021/11/21 - 03:11|شناسه خبر: 69708 212 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه