امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۳۱:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با هدف ترویج فرهنگ اشتغال؛ نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر در یاسوج افتتاح شد

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر در محل اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بویراحمد خبرداد و افزود: ترویج فرهنگ اشتغال مهارت محور اولویت این اداره کل است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور کم سرمایه بر در محل اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بویراحمد خبرداد و افزود: ترویج فرهنگ اشتغال مهارت محور اولویت این اداره کل است.
فاطمه اسدی افزود: این نمایشگاه با حضور معاون استاندار، سرپرست اداره کل کار و دیگر مسئولان محلی با استقبال کارآفرینان همراه شد.
وی تصریح کرد که در این نمایشگاه گروه های مختلف شغلی از جمله صنایع خودرویی،کشاورزی ، دامی ، صنایع دستی بومی، فناوری اطلاعات، و دیگر رشته های حضور دارند.
اسدی، گفت : این نمایشگاه نشان داد که با سرمایه های زیر۱۰۰میلیون ریال با داشتن مهارت می توان اشتغال ایجاد کرد .

سید احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار در بازدید از این نمایشگاه سطح برگزاری نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امید است در آینده نیز شاهو برگزاری این چنین نمایشگاه هایی باشیم.
آیت اله ارمغانی، سرپرست اداره کل کارکهگیلویه و بویراحمد آموزش فنی و حرفه ای را برای فرهنگ اشتغال و کارآفرینی مهم دانست و از تلاش اداره کل فنی وحرفه ای در راستای این مهم با برپایی این نمایشگاه مهارت محور و متنوع تقدیر کرد.

منتشر شده در :2021/12/19 - 09:12|شناسه خبر: 70288 331 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه