امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۵۰:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در پی انتصاب مهندس محمد مشکینی بعنوان مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد؛ بیانیه جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در تشکر از استاندار استان

در پی انتصاب مهندس محمد مشکینی بعنوان مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان در قدردانی از استاندار بیانیه صادر کردند.

به گزارش راه ملت ،در پی انتصاب مهندس محمد مشکینی بعنوان مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان در قدردانی از استاندار بیانیه صادر کردند.

در متن بیانیه خانواده شهدا و ایثارگران خطاب به استاندار انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است:
جناب آقای دکتر احمدزاده
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
ایثارگران انقلاب اسلامی همواره پاسدار ارزشهای والای انقلاب اسلامی هستند و همچون هشت سال دفاع مقدس هم اکنون نیز مدافع حرم اهل بیت و حریم ولایت می باشند.
ما ایثارگران علاوه بر اینکه بر پیگیری مطالبات جامعه ایثارگری از مسئولان و دست اندرکاران اصرار داریم ، با استناد به آیه شریفه «من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق» قدردان زحمات خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هستیم.
لذا بدین وسیله از حضرتعالی در انتصاب آقای محمد مشکینی از فرزندان شهید این دیار به عنوان مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استان، کمال تشکر و امتنان را داریم.
بی شک حوزه امور ایثارگران با تحت پوشش داشتن نیمی از جمعیت این استان که متشکل از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و آزادگان سرافراز، رزمندگان و خانواده های آنان به عنوان مهمترین مخاطب در استان تلقی می شود.
ایثارگران در دولتهای مختلف همیشه رصد کننده خدمات مسئولان بوده اند و آنچه در این گفتار برایمان حائز اهمیت است انصاف گفتاری و دینی است که به خاطر نسبت با ایثار و شهادت بر گردنمان نهاده شده است.
در پایان ضمن تشکر مجدد از حضرتعالی، امیدواریم در دوره برادر انقلابی آقای مهندس مشکینی، خدمات شایسته و در شأن خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دولت انقلابی سیزدهم تسریع یابد که بی شک نظر لطف خداوند متعال امام شهدا و شهدای گرانقدر را به همراه خواهد داشت.

جمعی از : فرزندان شهدا ، فرزندان جانبازان ، جانبازان دفاع مقدس ، خانواده های شهدای دفاع مقدس، خانواده های جانبازان، رزمندگان، خانواده های رزمندگان

منبع: فریاد جنوب

منتشر شده در :2021/12/25 - 10:12|شناسه خبر: 70449 303 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه