امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۳۴:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست با رسانه ها مطرح کرد؛ استاندارد سازی ۷۵۰ مدرسه/ پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال پاداش مناطق محروم معلمان استان/اختصاص ۱۶۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای احداث مدرسه در مناطق محروم

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ۱۶۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای احداث مدرسه در مناطق محروم استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام در ۲ ماه اخیر اختصاص داده شده است.

به گزارش راه ملت، هادی زارع پور در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در حوزه توسعه، تجهیز، احداث و تکمیل پروژه های آموزشی در مدت هشت سال اخیر گام های بزرگی برداشته شده است.

وی افزود: علاوه بر این ۴۳۸ طرح، ۲۳ سالن ورزشی از محل اعتبارات ورزش و آموزش و ۳۲ نمازخانه، ۲۵۰ چشمه بهداشتی و غیره تحویل داده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت هشت ساله سیستم گرمایشی ۷۵۰ مدرسه استاندارد سازی شده است.

زارع پور ابراز داشت: در مدت مذکور انقلابی در بحث فضای آموزشی مدارس استثنایی استان ایجاد شد و ۶ فضای آموزشی با تیپ استثنایی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت مرکز اختلالات یادگیریردر حوزه آموزش و پرورش استثنایی ساخته شد.

زارع پور ادامه داد: همچنین تنها تعداد چهار پژوهش سرا برای دانش آموزان استان وجود داشت که با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی به ۱۳ مورد ارتقا یافت. 

وی تاکید کرد: همچنین ۱۲ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی برای دانش آموزان استان خریداری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از کارهای بزرگی که در طول هشت سال گذشته انجام شد پرداخت معوقه ۲۰ ساله پاداش مناطق محروم معلمان استان بود که با پیگیری های انجام شده ۳۵ میلیارد تومان به آن ها پرداخت شد.

زارع پور عنوان کرد: همچنین طی مدت یادشده چهارهزار و ۸۴۹ نفر در آموزش و پرورش استان به طور قانونی استخدام شدند.

وی تصریح کرد: در حوزه امور رفاهی نیز در مدت مذکور ۵۳۴ میلیارد تومان وام قرض الحسنه به فرهنگیان پرداخت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین ۵۸ میلیارد تومان وام مرابحه ( ۱۲ درصد) به همکاران فرهنگی که مشکل مادی داشتند پرداخت شده است.

زارع پور ابراز داشت: ۱۶۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات محرومیت زدایی برای احداث مدرسه در مناطق محروم استان و تکمیل پروژه های نیمه تمام در ۲ ماه اخیر اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد: همچنین ۵۰ میلیارد تومان بعد از سفر ریاست جمهوری به استان برای جمع آموزی مدارس کانکسی اختصاص یافت.

اقدامات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در دوران کرونا 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک هزار و ۴۰۰ مدرسه در این استان در شرایط کرونا به شبکه اینترنت با همکاری اداره کل فناوری و ارتباطات و شرکت مخابرات استان متصل شدند.

زارع پور تصریح کرد: طی مدت یاد شده ۵۱ هزار و ۶۲۵ نسخه درسنامه برای دوره متوسطه که دسترسی به گوشی و تبلت نداشتند تهیه شد.

وی عنوان کرد: همچنیندر بازه زمانی مذکور ۲۲ هزار درسنامه در قالب لوح فشرده برای دانش آموزانی که به اینترنت دسترسی نداشتند تهیه شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس اطلاعات میدانی که بدست آمده بود حدود ۴۸ هزار دانش آموز در استان تلفن یا تبلت نداشتند که با کمک طرح هدایت ( هر دانش آموزان یک تبلت) برای برخی از آن ها تبلت خریداری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۳۸ پروژه در هشت سال گذشته در این استان ساخته و یا تکمیل شده اند.

منتشر شده در :2021/12/26 - 10:12|شناسه خبر: 70462 242 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه