امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۳۸:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی:

معتمدی پور: افتخارم این است که یک کشاورز‌زاده روستایی هستم

سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هدفی مهم‌تر از خدمت و انجام کار مردم وجود ندارد و در این راه مقدس هیچ مرزی و خط‌کشی وجود ندارد.

به گزارش راه ملت، سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، در آیین معارفه خود، گفت: برای اشغال صندلی ریاست نیامدم بلکه برای تحول و اثرگذاری آمدم.

دکتر سید علی معتمدی‌ افزود: افتخارم این است که یک کشاورز‌زاده روستایی هستم و بامعارفه سید علی معتمدی‌پور درد و رنج کشاورز و کشاورزی آشنا هستم.

وی با بیان اینکه برای اداره بخش کشاورزی هم برنامه دارم هم امید و انگیزه، تصریح کرد: آمده‌ام با تمام توان شعار همه با هم را در کشاورزی این استان عملیاتی کنم و در این مسیر از همه ظرفیت‌ها به ویژه نیروی انسانی بهره خواهم گرفت.

سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هدفی مهم‌تر از خدمت و انجام کار مردم وجود ندارد و در این راه مقدس هیچ مرزی و خط‌کشی وجود ندارد.

معتمدی‌پور گفت: هر کسی در بدنه جهاد کشاورزی انگیزه داشته باشد و حرفی برای گفتن دارد می‌تواند در تیم جدید مدیریتی کار کند.

وی افزود: سیاست را به خوبی می شناسم و بلدم اما اینجا برای کار و تلاش و تحول آمدم.

معتمدی‌ با بیان اینکه برنامه دارم و برای کارم و تیم مدیریتی‌ام چارچوب و استراتژی دارم، تاکید کرد: انسانیت و کرامت جامعه هدف، انگیزه و توان علمی و تجربی از معیارهای اساسی من در جهاد کشاورزی خواهند بود.

وی گفت: هر کس این ویژگی‌ها را در خود سراغ دارند از همین‌جا دعوت به کار هستند و دست یاری به سوی همه دراز می‌کنم.

مدیر تازه‌نفس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هیچ عهد اخوتی و هیچ چک سفیدی به هیچ کس ندادم و نمی‌دهم و با هیچ فردی و نهادی ذهنیت منفی ندارم و اولویت اول و آخر من کار و خدمت به کشاورزان است.

معتمدی همچنین از اعتماد مسئولان کشوری، استانی و مجمع نمایندگان استان قدردانی کرد و بسیار امیدوارم که بتوانم حق مردم را ادا کنم و در رسالتی که به من محول شده با امید به خدا و همکارانم موفق شوم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد که برنامه‌ها و استراتژی خود را در ادامه از طریق روابط عمومی و در فرصت‌های بعدی به استحضار مردم می‌رسانم.

منتشر شده در :2021/12/30 - 02:12|شناسه خبر: 70544 783 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه