امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۰۳:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه در شورای اداری شهرستان:

اجرای برنامه های متنوع در دهه فجر/قدردانی محقق زاده از خدمات مهندس تابش نژاد

فرمانده سپاه کهگیلویه گفت: هر نفسی قطره خونی بر زمین ریخته شود بعنوان اعضای شورای تامین مسئول و دغدغه مند هستیم و انچه وظیفه و تدابیر شورای تامین بود انجام شد و هیچ گونه کوتاهی صورت نگرفت.

به گزارش راه ملت: محقق زاده فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه باتبریک میلاد و سالروز حضرت فاطمه زهرا و امام خمینی( ره) گفت:پس از طی این دو سال و شیوع بیماری کرونا امسال ادارات همکاری خوبی برای برگزاری هفته بسیج داشتند که تقدیر و تشکر میکنم.

فرمانده سپاه کهگیلویه گفت: هر نفسی قطره خونی بر زمین ریخته شود بعنوان اعضای شورای تامین مسئول و دغدغه مند هستیم و انچه وظیفه و تدابیر شورای تامین بود انجام شد و هیچ گونه کوتاهی صورت نگرفت.

وی با انتقاد از شهرداری دهدشت گفت:سطح کار فرهنگی در سطح شهر دهدشت ضعیف است.

وی تصریح کرد؛زحمات پرسنل شهردارو مشکلات اقتصادی شهرداری را نمی توان کتمان کرد ولی بعضی از کارها حتما نیاز به پول نیست و صرفا نیاز به سلیقه است.

وی با تقدیر از تابش نژاد شهردار سابق دهدشت گفت:انصافا در مدت زمانی که در محضر مهندس تابش نژاد بودیم از مدیران لایق،پای کار شایسه و به زبان امروزی تکنوکرات و فنی کار در شهرداری دهدشت بود و برای امسال هم با توجه به اینکه یکی از کمیته ها شهرداری است مجموعه مدیریت شهری برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:در روز ۱۲بهمن ماه رژه موتوری با حضور مجموعه ادارات دولت حدود ساعت ۹:۳۰ برگزار خواهیم کرد.

محقق زاده با بیان عنوان برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: نواختن زنگ انقلاب با همکاری آموزش و پرورش،غبار روبی گلزار شهدا با حضور مجموعه ادارات،گشت های عملیاتی محله محور و نیروهای انتظامی، و برگزاری جشن ۲۲بهمن بعنوان مجری یکی از برنامه ها بنحو احسنت از اهم برنامه ها هستند

 

منتشر شده در :2022/01/24 - 09:01|شناسه خبر: 71229 350 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه